Úhrada služeb

Bankovní spojení

Číslo účtu: 4200140487/6800 Sberbank CZ, a.s. (dříve Volksbank)
Variabilní symbol: č. faktury

Pro platby ze zahraničí: IBAN CZ64 6800 0000 0042 0014 0487, BIC: VBOECZ2X

  • Faktury** a případné urgence jsou zasílány výhradně E-MAILEM.*
  • U měsíčních plateb jsou faktury vystavovány zpětně za uplynulý měsíc.
  • V případě předplatného (čtvrtletní, pololetní, roční), jsou faktury vystavovány na začátku předplaceného období.
  • Odesílání tištěné faktury poštou je zpoplatněno na 50 Kč / faktura
  • Služby na období delší než 6 měsíců fakturujeme formou proforma faktury na předplatné. (Po jejím uhrazení Vám bude do 15 dnů vystaven daňový doklad)

UPOZORNĚNÍ: Neobdržíte-li fakturu v očekáváném termínu, zkontrolujte si, zda nemáte e-mailovou schránku plnou nebo zda nebyl email přesunut do nevyžádané pošty. Běžně se tak děje v případě emailových schránek seznam.cz, centrum.cz, gmail.com, email.cz atd. Doporučujeme proto přidat adresu fakturace@avonet.cz do seznamu schválených odesílatelů.

Způsoby úhrady faktur

Bezhotovostně

  • Převodem na účet: 4200140487/6800, variabilní symbol: číslo faktury
  • Trvalým příkazem: jako variabilní symbol použijete některé číslo vaší faktury (např. číslo poslední faktury), termín splatnosti je 12. den v měsíci.
    UPOZORNĚNÍ: Trvalý příkaz není možné použít, pokud se výše Vaší faktury bude měsíčně měnit.
  • Inkasem: Povolte nastavení inkasa ve Vaší bance a nastavte limit pro platbu a frekvenci dle výše pravidelné faktury (raději s rezervou).
    UPOZORNĚNÍ: Potvrzení o nastavení inkasa v bance nám prosím zašlete e-mailem nebo poštou.
  • SIPO: Pokud chcete platit pomocí SIPO, je třeba nám sdělit Vaše spojovací číslo a zaslat nám písemný Souhlas s inkasem SIPO.
  • Poštovní složenkou typu A
    UPOZORNĚNÍ: Platba složenkou je pomalá, proto je nutné platit alespoň 4 dny před splatností faktury. Nepoužívejte prosím složenku typu C.

Hotově

  • Na pobočce Sberbank CZ: bez poplatku, nejbližší pobočka: Štefánikova 5293, Zlín. (dříve Volksbank)
    UPOZORNĚNÍ: Vezměte si sebou prosím fakturu, při platbě je nutné znát č. účtu, částku a variabilní symbol.
  • V Zákaznickém centru AVONET: s poplatkem 60 Kč, adresa: Kvítková 4323, Zlín (hotel Ondráš)

 

* Faktury jsou zasílány elektronickou formou na základě platných Všeobecných podmínek služeb elektronických komunikací společnosti AVONET, s.r.o., článek 11.2. Zavedením elektronické fakturace urychlujeme předávání informací, chováme se ekologicky a současně snižujeme náklady spojené s tiskem a odesíláním faktur. Fakturu ve formátu PDF zobrazíte pomocí programu Adobe Acrobat Reader.

**Faktura neobsahuje razítko ani podpis, které nejsou zákonnou součástí platného daňového dokladu. Námi vystavená faktura tedy splňuje všechny náležitosti platného dokladu.

V případě dotazů či připomínek nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře.

Oznámeni EET: Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.