Obchodní referent/ka

Budete samostatně prodávat některé naše internetové služby po telefonu případně osobně. Budete pomocnou rukou obchodních reprezentantů. Po podpisu smlouvy se zákazníkem budete řídit realizaci celé zakázky a následně pečovat o zákazníka. Pozice je vhodná pro pečlivého uchazeče, který má praxi v prodeji telekomunikačních služeb.

Místo výkonu práce: Zlín
Nástup možný ihned

Požadujeme

  • praxi v obchodní nebo administrativní pozici
  • orientace v oblasti telekomunikačních služeb
  • základní znalost obchodního práva (uzavírání obchodních smluv)
  • výborná znalost českého jazyka
  • velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
  • samostatnost a spolehlivost
  • příjemné a jisté vystupování
  • velmi dobrá znalost práce na PC, vyhledávání na internetu
  • bezúhonnost (výpis z rejstříku trestů)

Uvítáme

  • praxe v telekomunikační společnosti výhodou
  • řidičský průkaz skupiny B
  • znalost anglického jazyka

Nabízíme

  • pružnou pracovní dobu
  • motivující finanční ohodnocení dle pracovních výsledků
  • zaměstnanecké benefity (stravenky, Sick Days, příspěvek na rekreaci, zdraví, sport a kulturu, penzijní a životní pojištění, zvýhodněné zaměstnanecké tarify na mobilní telefony)
  • mladý kolektiv a atraktivní nekuřácké pracovní prostředí v centru Zlína

 

Našim cílem je být dlouhodobě lídrem na místním internetovém trhu. Chcete na tom pracovat s námi?

Kontaktujte nás

Máte-li zájem o nabízenou práci, zašlete nám na adresu kariera@avonet.cz:

  • strukturovaný životopis s vaší fotografií
  • motivační dopis s uvedením požadované pozice a vaší motivace pro práci u naší společnosti

Do výběrového řízení vás můžeme zařadit jen při splnění výše uvedených podmínek. Děkujeme.