Velkoobchodní vztah ISP - AVONET online, s.r.o.

Proč bych jako ISP měl rozšířit své služby o DSL internet?

Protože roste rychlost DSL (běžně 100 Mb/s) i jeho dostupnost a protože někteří zákaznici dnes požadují pevný internet po kabelu místo Wi-Fi. Protože je mnoho míst, kde ještě nemáte vlastní optiku. Protože nechcete, aby vám zákazníci přecházeli ke konkurenci, která DSL již dělá.

Jsem ISP a chci dělat vlastní xDSL nebo LTE. Co mám pro to udělat?

Nejrychlejší způsob je vyplnění registrace VO partnera, kde nám sdělíte vše potřebné. Zbytek zařídíme my.

Co když nejsem ISP a chci prodávat xDSL?

Pokud nejste poskytovatel internetových služeb, můžeme vám nabídnout provizní prodej našeho xDSL.

Jaké povolení potřebuji k poskytování ADSL/VDSL?

K poskytování xDSL potřebujete běžnou registraci u ČTÚ a oznámení poskytování přístupu k internetu v pevné síti.

Jaké povolení potřebuji k poskytování LTE?

K poskytování LTE potřebujete běžnou registraci u ČTÚ a oznámení poskytování přístupu k internetu v mobilní síti.

Jakou smlouvu musím podepsat?

S velkoobchodními partnery podepisujeme Rámcovou smlouvu.

Na co nezapomenout při podpisu smlouvy?

Před vytištěním smlouvy prosím doplňte přílohu s vašimi kontakty. Podepište smlouvu i přílohy s ceníky.

Co je to Kód partnera?

Kód partnera je jeho jednoznačný identifikátor v našich systémech. Je shodný s číslem Rámcové smlouvy partnera.

Musím po podpisu smlouvy platit nějaký paušál?

Ne, podpisem smlouvy nevzniká žádná povinnost platit paušál.

Za jaké ceny mám prodávat VDSL a LTE?

Vaše prodejní ceny xDSL a LTE si stanovujete sami.

Máte velkoobchodní ceník xDSL služeb?

Ano, máme.

Máte velkoobchodní ceník LTE služeb?

Ano, máme.

Můžete mi zaslat velkoobchodní ceníky?

Ceníky zasíláme subjektům s registrací u ČTÚ po podpisu NDA.

Mohu po podpisu smlouvy poskytovat své xDSL služby v celé ČR?

Ano, své služby můžete poskytovat v celé České republice.

Jaký musím mít minimální počet přípojek?

Minimální počet přípojek, abychom mohli mluvit o spolupráci je 1 :-). Máme partnery s jednotkami, desítkami i stovkami přípojek.

Od jakého počtu přípojek se mi DSL vyplatí?

Již od první přípojky budete mít marži, kterou si sami určíte.

Jak rychle mohu objednávat své xDSL a LTE přípojky?

Přípojky můžete začít objednávat ihned po podpisu Rámcové smlouvy.

Proč dělat DSL přes zprostředkovatele (agregátora) na velkoobchodní bázi?

Naše nabídka DSL je pro poskytovatele, kteří s DSL začínají, ekonomicky přijatelnější než podmínky smlouvy MMO od CETIN. Jako agregátor vám poradíme, protože realizace celorepublikových služeb vyžaduje hodně znalostí a času.

Proč si vybrat agregátora AVONET jako dodavatele velkoobchoního xDSL?

DSL děláme od roku 2003. Za tu dobu jsme získali mnoho zkušeností, desítky partnerů a tisíce přípojek, takže vám budeme oporou. S námi můžete dělat i vlastní IPTV nad DSL, navíc s garancí kvality, což umí jen několik málo poskytovatelů. Jsme specialisté na agregaci DSL.

V čem je ADSL a VDSL od vás lepší než u jiných poskytovatelů, když ho mám přeprodávat?

Máme kvalitní službu, což opakovaně dokazují výborné výsledky v testech rychlostí na dsl.cz. Máme zálohované propoje s dodavatelem s automatickým přechodem na zálohu.

V čem je naopak xDSL stejné u všech poskytovatelů?

Máme stejného dodavatele - CETIN, takže nabízíme všichni služby na stejném území. Také časové možnosti instalací máme stejné.

Umí AVONET přes DSL připojit stejné objekty jako umí připojit přes DSL O2?

Ano, Umíme to všude tam, kde to umí O2. Síť pro DSL nepatří ani O2 ani AVONETU. Fixní DSL síť máme stejně chytrou a oba si ji pronajímáme od CETIN.

Takže i moje DSL bude dostupné všude tam, kde je dostupné DSL od O2 a ostatních mobilních operátorů?

Ano.

Proč si vybrat AVONET jako dodavatele velkoobchoního LTE?

Protože vám dodáme všechny druhy LTE připojení včetně neomezeného fixního LTE, a to v libovolném množství a legálně. Nejsme šedý operátor a ani tím neporušujeme naši rámcovou smlouvu na mobilní služby.

Kdo poskytuje službu koncovému uživateli DSL a LTE?

Jedná se o velkoobchodní spolupráci, takže služby xDSL a LTE koncovému uživateli poskytujete vy. Vašim jménem, na váš účet.

Kdo poskytuje technickou podporu koncovému uživateli?

Technickou podporu koncovému uživateli poskytujete vy. My poskytujeme technickou podporu vám.

Mohu mít vlastní xDSL s vlastní konektivitou a IP adresami?

Ano, někteří partneři preferují mít xDSL s vlastní konektivitou a vlastními IP adresami. Pokud máte o tento způsob zájem, sdělte nám to prosím např. v poznámce při registraci.

Již dělám přeprodej DSL Avonetu a chtěl bych přejít na DSL s vlastní konektivitou a IP adresami. Je to možné?

Ano, kdykoliv můžete přejít na DSL s vlastní konektivitou, musíme se ovšem propojit a budete muset přečíslovat zákazníky.

Lze dnes poskytovat IPTV nad xDSL?

Ano. Kapacitně je síť CETIN i naše připravena na transport vašich televizních dat. Zajišťuje to služba "IPTV transport".

Mohu dělat svoji IPTV nad svým xDSL?

Ano, my poskytujeme "pouze" transport vašich televizních dat ke koncovému uživateli. Jakou budete dělat televizi nad svým xDSL si volíte vy.

Může nad mými DSL přípojkami dělat někdo jiný televizi (OTT)?

Samozřejmě může, proto silně doporučujeme, aby jste televizi k DSL nabídli svým zákazníkům primárně vy a nepřicházeli tak o příjmy.

Mohu dát na web stejný ověřovač dostupnosti jaký máte vy na www.avonet.cz?

Ano. Máme připravené API, které po zadání přesné adresy odpoví úplným výčtem rychlostních profilů dostupných na této adrese.

Umožníte mi přístup na koncová zařízení mých zákazníků?

Ano umožníme vám přístup i na zařízení zákazníků, kteří využívají neveřejné IP adresy.

Uvidím přehled svých služeb a faktur někde na webu po přihlášení?

Ano v našem Zákaznickém kontu. Jsou tam i další pro vás užitečné informace.

Máte zálohované propoje s Cetinem?

Ano, máme redundantní propoj s našim dodavatelem, abychom maximalizovali dostupnost všech DSL přípojek.

Dodáte mi VDSL modemy?

Samozřejmě, (včetně konfigurace). Víme, které modemy fungují a které mají problémy, poradíme vám.

Poradíte mi s nastavením VDSL modemů?

Samozřejmě ano. V zákaznickém kontu najdete konfigurační údaje ke každé vaší službě.

Plánujeme prodávat větší počet DSL přípojek měsíčně, lze automatizovat proces objednávání služeb?

Ano, existuje více možností, kontaktujte nás.