Obchodní ředitel

Obchodní ředitel zodpovídá za rozvoj obchodní strategie a plnění plánů prodeje. Zodpovídá dále za vedení, motivaci, hodnocení a kontrolu výsledků všech členů obchodního oddělení a zákaznického centra při prodeji produktů a služeb firmám i domácnostem. Úzce spolupracuje s marketingovým a produktovým oddělením. Reprezentuje společnost při vytváření a udržování dobrých obchodních vztahů, sám aktivně obchoduje zejména připojení k internetu, hlasové služby, hosting, bezpečnostní i jiná IT řešení pro firemní zákazníky. Spoluvytváří ceníky a prodejní materiály. Nastavuje standard obchodní komunikace a výkonu. Reportuje vedení obchodní výsledky.

Místo výkonu práce: Zlín
Nástup možný ihned

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • spolehlivost, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
  • obchodní a manažerské myšlení
  • přístup aktivního obchodníka zaměřeného na výsledky
  • flexibilita, odolnost vůči stresu
  • výborné komunikační a prezentační dovednosti
  • výborné vyjednávací schopnosti
  • organizační schopnosti a pozitivní vedení obchodního týmu
  • vnímání příležitostí a jejich kritické hodnocení
  • důvěra ve schopnosti ostatních a schopnost motivovat druhé
  • znalost podnikatelské sféry ve Zlínském kraji
  • znalost projektového řízení

Požadujeme

  • výborná znalost oboru telekomunikací a poskytování přístupu k internetu
  • doloženou praxi min. 5 let na obdobné pozici
  • VŠ vzdělání
  • ŘP skupiny B
  • výborná znalost českého jazyka (slovem i písmem)
  • dobrá znalost anglického jazyka
  • perfektní znalost potřebných SW nástrojů
  • bezúhonnost (výpis z rejstříku trestů)

Nabízíme

  • stabilní zaměstnání v české, prosperující a rozvíjející se společnosti
  • motivační finanční ohodnocení
  • výkonnostní prémie
  • služební auto i k soukromým účelům
  • možnost osobního a profesního růstu
  • spoluúčast na dalším rozvoji společnosti
  • IT vybavení – notebook, mobilní telefon
  • klimatizované kanceláře
  • atraktivní nekuřácké pracovní prostředí v centru Zlína s možností parkování
  • zaměstnanecké benefity (stravenky, Sick Days, příspěvek na rekreaci, zdraví, sport a kulturu, penzijní a životní pojištění, nadstandardní domácí připojení k internetu)

 

Našim cílem je být dlouhodobě lídrem na místním internetovém trhu. Chcete na tom pracovat s námi?

Kontaktujte nás

Máte-li zájem o nabízenou práci, zašlete nám na adresu kariera@avonet.cz:

  • strukturovaný životopis s vaší fotografií (kdo jste a jaké máte zkušenosti)
  • motivační dopis s uvedením požadované pozice (proč u nás chcete pracovat)

Do výběrového řízení vás můžeme zařadit jen při splnění výše uvedených podmínek.