Využijte 30denní zákonnou výpovědní lhůtu a přejděte k nám!
Na vlastní kůži zažijete rychlý a stabilní internet, se kterým hravě zvládnete pracovní videohovory i distanční výuku.
Výpověď služeb u O2
- Stáhnetě si a vyplňte formulář Výpověď smlouvy u O2
- Pokud chcete převést internetové připojení přes kabely pevné linky (DSL) od O2 k Avonetu, zaškrtněte ve výpovědním formuláři políčko Žádám o kód pro ukončení služby - KPU
- KPU kód nám poté nahlásíte do poznámky v objednávce, nebo při komunikaci s pracovníkem zákaznického centra. Díky tomu bude přechod k nám plynulý a bez dočasného výpadku připojení.
- Vyplněný a podepsaný formulář zašlete na adresu O2 Czech Republic a. s. Za Brumlovkou 266/2, Praha - 4 Michle, PSČ 140 22
Výpověď služeb u Vodafone / UPC
- Stáhnetě si a vyplňte formulář Výpověď smlouvy u Vodafone
- Vyplněný a podepsaný formulář zašlete na adresu Klientského centra, P. O. Box 53, Praha 3, PSČ 130 11
Postup je stejný i v případě, že využíváte internet přes UPC, které v roce 2019 přešlo pod Vodafone
Výpověď služeb u T-Mobile
- Stáhnetě si a vyplňte formulář Výpověď smlouvy u T-Mobile
- Pokud chcete převést internetové připojení přes kabely pevné linky (DSL) od T-Moblie k Avonetu, zaškrtněte ve výpovědním formuláři políčko Žádám o kód pro ukončení služby - KPU
- KPU kód nám poté nahlásíte do poznámky v objednávce, nebo při komunikaci s pracovníkem zákaznického centra. Díky tomu bude přechod k nám plynulý a bez dočasného výpadku připojení.
- Vyplněný a podepsaný formulář zašlete na adresu T-Mobile Czech Republic a.s. Tomíčkova 2144/1 148 00 Praha 4
Výpověď služeb u Internext
- Stáhnetě si a vyplňte formulář Výpověď smlouvy u Internextu
- Vyplněný a podepsaný formulář zašlete na adresu NTERNEXT 2000, s.r.o., Palackého 166, 755 01 Vsetín
Výpověď služeb u jiného operátora
- Stáhnetě si a vyplňte formulář Výpověď smlouvy
- Pokud chcete převést internetové připojení přes kabely pevné linky (DSL) k Avonetu, zaškrtněte ve výpovědním formuláři políčko Žádám o kód pro ukončení služby - KPU
- KPU kód nám poté nahlásíte do poznámky v objednávce, nebo při komunikaci s pracovníkem zákaznického centra. Díky tomu bude přechod k nám plynulý a bez dočasného výpadku připojení.
- Vyplněný a podepsaný formulář zašlete na adresu zákaznického centra vašeho současného poskytovatele
Není se čeho bát

1. 4. 2020 vstoupila v platnost novela Zákona o elektronických komunikacích. Díky tomu vám při předčasném ukončení smlouvy do tří měsíců od jejího uzavření může být doúčtována sankce maximálně 5 % součtu paušálů zbývajících do konce úvazku. Změna platí pro spotřebitele i podnikající fyzické osoby (OSVČ) a vztahuje se zpětně i na smlouvy uzavřené před 1. dubnem 2020.
Máme se vám ozvat?
Proč přejít právě k Avonetu?

Hrajeme fair-play
Ctíme a podporujeme poctivost a férovost. Říkáme věci tak, jak opravdu jsou.

Slevy za doporučení
Máme tisíce spokojených zákazníků, kteří nás doporučují dalším. Za to získáte 1 měsíc zdarma!

Špičkový poměr cena/výkon
Naše nabídka patří mezi ty nejlepší, jaké v Česku vůbec můžete dostat.

Zákaznické konto
Budete mít detailní přehled o svých službách, fakturách a platbách vždy pohromadě na jednom místě.

Špičková technická podpora
Postaráme se, aby vaše připojení bylo zdravé jako rybička 365 dní v roce.