Nejste spokojeni se současným poskytovatelem?

Využijte 30denní zákonnou výpovědní lhůtu a přejděte k nám!

Na vlastní kůži zažijete rychlý a stabilní internet, se kterým hravě zvládnete pracovní videohovory i distanční výuku.

Výpověď služeb u O2

  1. Stáhnetě si a vyplňte formulář Výpověď smlouvy u O2
    • Pokud chcete převést internetové připojení přes kabely pevné linky (DSL) od O2 k Avonetu, zaškrtněte ve výpovědním formuláři políčko Žádám o kód pro ukončení služby - KPU
    • KPU kód nám poté nahlásíte do poznámky v objednávce, nebo při komunikaci s pracovníkem zákaznického centra. Díky tomu bude přechod k nám plynulý a bez dočasného výpadku připojení.
  2. Vyplněný a podepsaný formulář zašlete na adresu O2 Czech Republic a. s. Za Brumlovkou 266/2, Praha - 4 Michle, PSČ 140 22

Výpověď služeb u Vodafone / UPC

  1. Stáhnetě si a vyplňte formulář Výpověď smlouvy u Vodafone
  2. Vyplněný a podepsaný formulář zašlete na adresu Klientského centra, P. O. Box 53, Praha 3, PSČ 130 11

Postup je stejný i v případě, že využíváte internet přes UPC, které v roce 2019 přešlo pod Vodafone

Výpověď služeb u T-Mobile

  1. Stáhnetě si a vyplňte formulář Výpověď smlouvy u T-Mobile
    • Pokud chcete převést internetové připojení přes kabely pevné linky (DSL) od T-Moblie k Avonetu, zaškrtněte ve výpovědním formuláři políčko Žádám o kód pro ukončení služby - KPU
    • KPU kód nám poté nahlásíte do poznámky v objednávce, nebo při komunikaci s pracovníkem zákaznického centra. Díky tomu bude přechod k nám plynulý a bez dočasného výpadku připojení.
  2. Vyplněný a podepsaný formulář zašlete na adresu T-Mobile Czech Republic a.s. Tomíčkova 2144/1 148 00 Praha 4

Výpověď služeb u Internext

  1. Stáhnetě si a vyplňte formulář Výpověď smlouvy u Internextu
  2. Vyplněný a podepsaný formulář zašlete na adresu NTERNEXT 2000, s.r.o., Palackého 166, 755 01 Vsetín

Výpověď služeb u jiného operátora

  1. Stáhnetě si a vyplňte formulář Výpověď smlouvy
    • Pokud chcete převést internetové připojení přes kabely pevné linky (DSL) k Avonetu, zaškrtněte ve výpovědním formuláři políčko Žádám o kód pro ukončení služby - KPU
    • KPU kód nám poté nahlásíte do poznámky v objednávce, nebo při komunikaci s pracovníkem zákaznického centra. Díky tomu bude přechod k nám plynulý a bez dočasného výpadku připojení.
  2. Vyplněný a podepsaný formulář zašlete na adresu zákaznického centra vašeho současného poskytovatele


Chci přejít k Avonetu  

Změřit rychlost

Máme se vám ozvat?

Proč přejít právě k Avonetu?

Fair-Play

Hrajeme fair-play

Ctíme a podporujeme poctivost a férovost. Říkáme věci tak, jak opravdu jsou.

Naši zákazníci nás doporučují

Slevy za doporučení

Máme tisíce spokojených zákazníků, kteří nás doporučují dalším. Za to získáte 1 měsíc zdarma!

Špičkový poměr cena výkon

Špičkový poměr cena/výkon

Naše nabídka patří mezi ty nejlepší, jaké v Česku vůbec můžete dostat.

Zákaznické konto

Zákaznické konto

Budete mít detailní přehled o svých službách, fakturách a platbách vždy pohromadě na jednom místě.

Technická podpora

Špičková technická podpora

Postaráme se, aby vaše připojení bylo zdravé jako rybička 365 dní v roce.

Poradíme vám   Dnes: 8.00—15.00 hod.

 +420 575 575 777      osobni@avonet.cz

Máme se vám ozvat?