Zákaznické centrum
+420 575 575 777 Jsme online
Po–Pá 8.00–16.30
Adresa zákaznického centra:
AVONET, s.r.o., Kvítková 4323, 760 01 Zlín
Najdete nás ve 4. patře administrativní budovy Jednoty
Provozní doba zákaznického centra:
Zákaznické centrum je do odvolání zcela uzavřeno pro veřejnost. Pro úhradu služeb prosím využijte bezhotovostní formu platby.
Pokud s námi potřebujete řešit nějakou neodkladnou záležitost osobně, je nutné si předem telefonicky sjednat schůzku. Omlouváme se za komplikace a děkujeme za pochopení
Technická podpora
+420 577 211 214 Jsme online
Po–Pá 7.00–19.00 hod., So–Ne 9.00–17.00 hod.
SMS: +420 601 286 638
Parkování: Doporučujeme využít parkovací dům obchodního a zábavního centra Zlaté Jablko, který se nachází 50 m od sídla naší společnosti.
Máme se vám ozvat?
Platby
Vnitrostátní platby:
4200140487/6800
Zahraniční platby:
IBAN CZ64 6800 0000 0042 0014 0487
BIC: VBOECZ2X
Oznámeni EET: Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Identifikační údaje
Sídlo společnosti (fakturační adresa):
AVONET, s.r.o., Krátká 219, 763 26 Luhačovice
IČ: 25322478 | DIČ: CZ25322478
Společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném
Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 25536.
Identifikátor datové schránky: 4ykpy6g