Asistentka obchodního oddělení

Baví Vás komunikace s lidmi, nebojíte se telefonovat a máte zkušenosti s péčí o zákazníky? Pak hledáme právě vás. A co budete dělat? Budete přijímat požadavky firemních zákazníků, asistovat obchodním reprezentantům s administrativou při zřizování služeb, a sem tam domlouvat obchodní schůzky.

Místo výkonu práce: Zlín
Nástup možný ihned

Požadujeme

  • dobré komunikační schopnosti - srozumitelný a příjemný mluvený projev
  • obchodní talent a schopnost nabídnout zákazníkovi vhodné řešení
  • schopnost identifikovat potřeby zákazníka
  • znalost netikety a pravidel telefonování
  • přátelskou a proklientsky orientovanou osobnost (úsměv, vysoká empatie, snaha pomoci, aktivní péče)
  • praxi na administrativní pozici (nebo obchodní)
  • ochotu učit se novým věcem
  • samostatnost a spolehlivost
  • dobrou znalost práce na PC, vyhledávání na internetu

Uvítáme

  • praxi v telekomunikacích
  • praxi v poskytování zákaznických služeb
  • zájem o obor telekomunikací a technologie

Nabízíme

  • motivační finanční ohodnocení dle obchodních výsledků od 20 000 do 35 000 Kč
  • pružnou pracovní dobu
  • zaměstnanecké benefity (stravenky, Sick Days, příspěvek na rekreaci, zdraví, sport a kulturu, penzijní a životní pojištění, nadstandardní domácí připojení k internetu)
  • klimatizované kanceláře
  • mladý kolektiv a atraktivní nekuřácké pracovní prostředí v centru Zlína

Našim cílem je být dlouhodobě lídrem na místním internetovém trhu. Pojďte na tom pracovat s námi!

Kontaktujte nás

Máte-li zájem o nabízenou práci, zašlete nám na adresu kariera@avonet.cz:

  • strukturovaný životopis s vaší fotografií
  • motivační dopis s uvedením požadované pozice a vaší motivace pro práci u naší společnosti

Do výběrového řízení vás můžeme zařadit jen při splnění výše uvedených podmínek. Děkujeme.