Zvažujete odchod od Avonetu?
Zdá se, že přemýšlíte o změně. Možná vás dovedeme přesvědčit, že věrnost se u Avonetu vyplatí.
Řeknete nám, co je špatně?
Nevyhovuje vám současný tarif? Společně třeba najdeme jiný, který bude vašim potřebám sedět lépe.
Pouze se stěhujete? Stávající linku lze přepsat na nového majitele a vás rádi připojíme na nové adrese.
Ozvěte se nám na naši zákaznickou linku. Něco vymyslíme.
575 575 777
575 575 001
577 211 214
Máme se vám ozvat?
Vypadá to, že jste opravdu rozhodnutí odejít
Mrzí nás to, ale jsme tu pro vás i v této situaci.
Výpověď smlouvy
Výpověď musí být podána písemně na adrese ZC poskytovatele, tj. osobně na ZC nebo zaslána doporučenou poštou.
Výpovědní doba činí 30 dnů a začíná běžet dnem následujícím po dni, ve kterém byla výpověď doručena.
Změna poskytovatele
Rozhodnete-li se požádat nového poskytovatele o změnu dle §34a ZoEK, předejte mu primárně námi vydaný ověřovací kód účastníka (OKU) pro změnu poskytovatele služby přístupu k internetu.
OKU najdete ve smlouvě, v zákaznickém kontu nebo si jej můžete vyžádat na našem zákaznickém centru.
Výhody, o které odchodem přijdete
Hrajeme fair-play
Ctíme a podporujeme poctivost a férovost. Říkáme věci tak, jak opravdu jsou.
Slevy za doporučení
Máme tisíce spokojených zákazníků, kteří nás doporučují dalším. Za to získáte 2 měsíce zdarma!
Špičkový poměr cena/výkon
Naše nabídka patří mezi ty nejlepší, jaké v Česku vůbec můžete dostat.
Zákaznické konto
Budete mít detailní přehled o svých službách, fakturách a platbách vždy pohromadě na jednom místě.
Špičková technická podpora
Postaráme se, aby vaše připojení bylo zdravé jako rybička 365 dní v roce.