Novinky

Jak jsme využili pandemie ke zlepšení našich služeb

Poslední rok byl pro nás výzvou, příležitostí ale také velkou zodpovědností. 


Díky tomu, že jsme včas zavedli hygienická opatření, jsme celý rok pracovali s minimálním omezením. Náš tým je po celou dobu pandemie k dispozici a máme tak prostor vylepšovat a modernizovat naši síť, interní systémy a procesy, abychom vám současnou situaci co nejvíce ulehčili.

Nasadili jsme chytré řízení celé naší sítě a posílili jsme propoj v Praze

Nyní dokážeme vhodně a včas reagovat na nečekané výkyvy v síti, abychom udrželi její stabilitu a propustnost. Díky našemu chytrému monitoringu sítě si můžete sami zkontrolovat fungování vaší přípojky a podívat se na detailní grafy a statistiky vašeho připojení (download, upload, latence, ping). Naše technická podpora také sleduje tyto statistiky a s jejich pomocí dokáže rychle identifikovat případný problém. V zákaznické sekci AVONET konto pod nadpisem grafy u vaší přípojky naleznete tři ikony, které po rozkliknutí zobrazí:

    • detailní graf přenosu dat v posledních 5 minutách
    • graf přenosu dat až 30 dní zpětně
    • graf objemu přenesených dat po měsících

Grafy z AVONET konta

Přidali jsme praktické funkce do AVONET konta

Do zákaznické sekce konto.avonet.cz přidáváme stále nové praktické funkce. Následující 3 vychytávky jste si zatím oblíbili nejvíce:

1) Online platby pomocí tlačítka PayU

Zaplatit za naše služby můžete rychle a jednoduše online pomocí platební karty nebo virtuální peněženky Google Pay. Podrobnosti k této funkci jsme pro vás připravili v samostatné aktualitě.

platebni tlacitko

2) Dočasné vypnutí internetu

Potřebujete děti dostat od počítače a mobilu? Vaši internetovou přípojku můžete dočasně vypnout pomocí tlačítka, které naleznete v sekci Moje služby po rozkliknutí názvu vaší linky. I po dočasném vypnutí internetu se stále budete moci připojit do AVONET konta pro opětovné zapnutí. Tuto funkci můžete využít i mimo domov, stačí se odkudkoli přihlásit do AVONET konta.

tlacitko vypnout internet

3) Komunikace s naším zákaznickým centrem

Zákaznické centrum je zatím stále pro osobní návštěvy uzavřeno, ale vaše požadavky a odpovědi na vaše dotazy stále vyřizujeme prostřednictvím emailu a telefonu. Napsat nám můžete také jednoduše přímo z AVONET konta v sekci Komunikace. Díky takto odeslané zprávě a zvolenému předmětu se váš dotaz dostane rychleji k zodpovědnému pracovníkovi, který ihned ví, o jakou službu se jedná a rád vám pomůže.

komunikacni tlacitka