Internet v Kroměříži pro bytové i rodinné domy

Připojujeme sídliště Slovan ke gigabitové optické síti


Ověřit dostupnost 575 575 777

575 575 777

Opravdu rychlý internet
Pokrytí internetem 99 % ČR

Ověřte si, jaké služby doma můžete mít



Orientační nabídka služeb na adrese


Poslat na email Změnit adresu


Čekejte prosím, ověřuji dostupnost pevného internetu

Internet Sprint

Internet Sprint

Kabelový internet

Bezdrátový internet

Pevný internet Optical

Pevný internet DSL

Pevný internet LTE

Uvedené ceny jsou včetně DPH.

Při uzavření smlouvy minimálně na 12 měsíců poskytujeme slevu na aktivační poplatek. Při nedodržení smluvního úvazku bude sleva doúčtována.

Podrobné vysvětlení garancí rychlostí najdete v dokumentu Pravidla při poskytování služeb přístupu k internetu v sekci Ceníky a smlouvy.

Poradíme vám   Dnes: 8.00—15.00 hod.

 +420 575 575 777      osobni@avonet.cz

Máme se vám ozvat?

Přejděte k Avonetu

Nejčastější dotazy k bezdrátovému internetu mojeWiFi

Co je to bezdrátový internet mojeWiFi?

Internet mojeWiFi využívá bezdrátový standard WiFi pro přenos dat vzduchem. Je dostupný ve více než 130 lokalitách Zlínského kraje. Využívá se zpravidla tam, kde není technicky či ekonomicky možné dotáhnout optické či metalické kabely.

Není WiFi jako WiFi

Pojem WiFi nejspíše znáte z domova nebo z restaurací. V těchto případech se jedná o „domácí" nebo taky „lokální" WiFi síť, kterou zajišťuje WiFi router. Tato vnitřní síť slouží k bezdrátovému připojení různorodých zařízení v domácnosti (mobily, počítače, televize atd.).

V případě mojeWiFi se bavíme o připojení jednotlivých domů do internetu. Na vyvýšeném místě v obci se umístí vysokorychlostní bezdrátový vysílač, ke kterému se pak pomocí přijímací sady od poskytovatele mohou připojit jednotlivé domácnosti. Jakmile je váš dům připojen, nic nebrání tomu připojit si za přijímací sadu zmíněný WiFi router a vytvořit si tak domáci WiFi síť. Vhodné modely vám doporučíme ke každé nově zřízené přípojce.

Rozdíl mezi připojením mojeWiFi a LTE na doma

Oba druhy připojení využívají bezdrátový přenos dat. S mojeWiFi jste připojení přímo k našim vlastním bezdrátovým vysílačům, kdy máme rychlost a kvalitu připojení (s ohledem na místní podmínky) plně pod naší kontrolou.

LTE připojení je zajišťováno prostřednictvím vysílačů mobilních operátorů. LTE vysílače rozmístěné po celé republice musí kapacitně zvládnout i připojení tisíců mobilních telefonů zároveň, proto jsou nabízené rychlosti LTE připojení pro domácnosti značně omezené, přestože technologie LTE umožňuje přenášet data výrazně rychleji.

Jak se liší varianty připojení mojeWiFi?

V bezdrtátové síti AVONET používáme standardy WiFi 802.11b/g/n s nabídkou rychlostí až 20 Mb/s a 802.11ac/802.11ac-ultra s rychlostmi až 80 Mb/s.

Hlavními výhodami novějšího standardu 802.11ac a 802.11ac-ultra je násobně vyšší dostupná rychlost a menší rušení v používaném frekvenčním pásmu. Proto všechny nové lokality budujeme právě v tomto standardu a postupně na něj předěláváme i ty již existující.

Jaký tarif internetu si mám vybrat?

mojeWiFi mini

Je určen pro nenáročné uživatele, kteří nechtějí platit ani o korunu víc než je nutné a nestahují větší objemy dat, či jednočlennou domácnost, kde jsou současně připojena maximálně 2 zařízení (počítač, mobil, chytrá televize).

mojeWiFi aktiv

Je ideální volbou pro většinu našich zákazníků. Rychlost stahování dat z internetu (download) je připravena pro vícečlennou domácnost i více současně připojených zařízení. Díky tomu si můžete vychutnávat videa ve vysokém rozlišení i nerušené sledování televize přes internet.

mojeWiFi extra

Je vhodný pro náročnější uživatele, kteří zkrátka nechtějí při používání internetu na nic čekat a stahují velké objemy dat.

mojeWiFi ultra

Pokud chcete mít to nejlepší a využívat rychlosti stahování opravdu na maximum, zvolte si tarif mojeWiFi ultra a budete spokojeni.

S výběrem vhodného tarifu dle vašich potřeb vám rádi poradí naši kolegové ze zákaznického centra.

Co se bude dít po odeslání poptávky?

Pokud zákazník rovnou sám odešle poptávku, ozve se mu na vyplněný telefon pracovník zákaznického centra, aby se ujistil, že si zákazník vybral vhodnou službu a má všechny potřebné informace. Pokud je vše OK, zákaznické centrum zpracuje objednávku a předá ji ke zřízení.

Pokud zákazník nejdříve volá, pracovník zákaznického centra s ním vyplní poptávku po telefonu a obratem zpracuje objednávku, kterou následně předává ke zřízení.

Před samotným příjezdem technika je nutné podepsat smlouvu. Tu vám zašleme ihned po kontrolním hovoru. Smlouvu lze jednuduše podepsat online pomocí počítače nebo mobilního telefonu či tabletu. Celý proces vám zabere jen pár minut.

Po předání objednávky ke zřízení bude zákazníka kontaktovat náš dispečink ohledně možného termínu instalace. Bezdrátový internet mojeWiFi běžně zřizujeme do 2 až 5 dnů.

Jak probíhá připojení?

Na adresu připojení vyšleme techniky, aby ověřili dostupnost, zejména pak viditelnost na náš vysílač. Po ověření viditelnosti namontujeme nejčastěji na střechu nebo za okno přijímací anténu. Cena montáže této antény je započítána v aktivaci služeb mojeWiFi a přijímací sada zůstává naším majetkem. V případě ukončení služeb ji zase odmontujeme.

Z antény je poté sveden kabel do adaptéru, který musí být zapojen do elektrické sítě. Z tohoto adaptéru pak vede již klasický ethernetový kabel, kterým je připojení zakončeno.

Potřebuji nějaké zařízení?

Pokud chcete připojovat svá zařízení bezdrátově pomocí domácí WiFi sítě, pak je potřeba WiFi router. Ten si od nás můžete zakoupit nebo pronajmout. Případně můžete použít i vlastní zařízení. Abychom však dokázali službu poskytnout v nejlepší kvalitě, doporučujeme využít některé z námi nabízených zařízení.

Funguje internet hned po připojení?

Náš technik na místě zapojí vše potřebné včetně zařízení. Následně službu aktivuje, vyzkouší a rovnou zákazníkovi předvede, jak služba funguje. Služba je tedy funkční ihned po připojení.

Můžu si během trvání smlouvy změnit tarif?

V případě, že vám zvolený tarif nevyhovuje, můžete ho změnit. Přechod na vyšší tarif (zvýšení paušálu) je vždy bez dalších poplatků. Při přechodu na nižší tarif (snížení paušálu) je účtován manipulační poplatek dle platného ceníku. Provedení změny je možné nejdříve k 1. dni měsíce následujícího po měsíci, v němž byla žádost o změnu doručena.

Nejčastější dotazy k pevnému internetu DSL a Optical

Co je pevný DSL internet a pevný internet Optical?

DSL (anglicky Digital Subscriber Line) je technologie, která umožňuje využít stávající účastnické telefonní vedení pro vysokorychlostní přenos dat. Pevný DSL internet je tedy připojení k internetu přes kabely pevné telefonní linky zakončené tzv. účastnickou zásuvkou, do které se připojí modem. Samotná telefonní linka nemusí bát pro fungování internetu aktivní a proto se nemusíte být žádných dalších poplatků.

Ve většině domů i bytů jsou kabely z historických důvodů již zavedeny. V nových stavbách a v lokalitách, kde proběhla modernizace kabeláže, může být internet veden již i optickými kabely, v takovém případě mluvíme o Pevném internetu Optical. Pokud si nejste jistí, jestli jsou u vás kabely dostupné či neporušené, kontaktujte nás. Zajistíme technika, který situaci na místě prověří a navrhne řešení.

Proč si vybrat pevný internet?

Výhodou DSL internetu je právě to, že jde o připojení domu či bytu přes kabely. Na rozdíl od bezdrátového připojení nepodléhá DSL internet negativním vlivům počasí a vyniká velmi nízkou odezvou, což ocení především hráči akčních online her. V bytě se pak k modemu s WiFi můžete připojit i bezdrátově např. vaším telefonem či notebookem. V případě pevného internetu Optical navíc získáte násobně vyšší rychlost stahování i nahrávání dat.

Je DSL internet od Avonetu dostupný i u mne doma?

Dostupnost internetu včetně nabídky jednotlivých tarifů si můžete ověřit po zadání vaší adresy v našem ověřovači. Jednoduše začněte psát vaši adresu a poté ji vyberte z nabídky, které se vám zobrazí. Často stačí zadat město a číslo popisné.

Kolik budu platit?

Cena, kterou vidíte u tarifů, je konečná a není podmíněná žádnou minimální dobou tvrání smlouvy. Faktury za služby vám budeme zasílat na začátku zúčtovacího období.

Na jak dlouho se musím uvázat?

Nemusíte! Hrajeme fair-play a všechny naše služby zřizujeme na dobu neurčitou – bez úvazku.

Co vše budu muset zaplatit?

Kromě našich služeb neplatíte žádné skryté ani jiné pravidelné poplatky. Za zřízení služby je vybírán jednorázový aktivační poplatek podle zvoleného tarifu v maximální výši 1500 Kč.

Pro bezproblémové připojení vašich zařízení (počítač, mobil, televize) k internetu budete potřebovat VDSL modem, případně router dle typu zakončení linky ve vašem domě. Jíž předkonfigurovaný modem nebo router pro správnou funkčnost služby od nás můžete mít za 1 290 Kč.

Jak si mám vybrat tarif internetu?

DSL/Optical mini

Je určen pro nenáročné uživatele, kteří nechtějí platit ani o korunu víc než je nutné a nestahují větší objemy dat, či jednočlennou domácnost, kde jsou současně připojena maximálně 2 zařízení (počítač, mobil, chytrá televize).

DSL/Optical aktiv

Je ideální volbou pro většinu našich zákazníků. Rychlost stahování dat z internetu (download) je připravena pro vícečlennou domácnost i více současně připojených zařízení. Díky tomu si můžete vychutnávat videa ve vysokém rozlišení i nerušené sledování televize přes internet.

DSL/Optical extra

Je vhodný pro náročnější uživatele, kteří zkrátka nechtějí při používání internetu na nic čekat a stahují velké objemy dat.

DSL/Optical ultra

Pokud chcete mít to nejlepší a využívat rychlosti stahování opravdu na maximum, zvolte si tarif ultra a budete spokojeni.

S výběrem vhodného tarifu dle vašich potřeb vám rádi poradí naši kolegové ze zákaznického centra.

Jak rychle mi internet skutečně pojede?

Reálně dostupnou rychlost vám vždy změří technik na místě při aktivaci. Pokud bude z technologických důvodů technikem naměřená reálná rychlost výrazně nižší než deklarovaná ve smlouvě, máte možnost smlouvu bezplatně stornovat.

Podrobnější vysvětlení garancí rychlostí ve smyslu nařízení EU č. 2015/2120 najdete v dokumentu Pravidla při poskytování služeb přístupu k internetu v sekci Ceníky a smlouvy.

Co když mám DSL internet od jiného poskytovatele?

Od svého současného poskytovatele si ověřovací kód účastníka(používá se zkratka OKU). Tento kód nám nahlaste buďto do poznámky v objednávce, nebo při komunikaci s pracovníkem zákaznického centra. Díky tomu bude přechod k nám plynulý a bez dočasné nefunkčnosti linky.

Co se bude dít po odeslání poptávky?

Po potvrzení vaší poptávky vám zašleme k podpisu smlouvu s domluvenými parametry. Smlouvu podepíšete jednoduše online pomocí počítače nebo mobilního telefonu či tabletu. Podpis vám zabere jen pár minut.

Následně zadáme pokyn technikovi, který si s vámi domluví termín aktivace. Technik pak ověří funkčnost přípojky, změří dostupnou rychlost přímo u vás doma a službu vám zaktivuje.

Pokud jste si od nás zakoupili také VDSL modem nebo router, bude vám zaslán poštou na dobírku. Zařízení odesíláme co nejdříve, abyste ho měli k dispozici při aktivaci a technik vám ho mohl rovnou zapojit.

Budete u mě muset vrtat?

Nebudeme, využijeme kabely pevné linky, kterou již v bytě máte natažené. Výjimkou jsou případy, kdy budete mít zájem chybějící kabeláž do domu dovést, případně obnovit přetrhané kabely. Na dalším postupu se domluvíte s technikem.

Co když technik zjistí, že služba u mne nefunguje?

Pokud z jakéhokoliv důvodu nebude možné u vás službu aktivovat, smlouva se bezplatně stornuje. Nebude vám účtován ani výjezd technika. V případě, že jste již převzali náš modem na dobírku, můžete nám jej poslat zpět a peníze včetně poštovného vám budou vráceny.

Za jak dlouho mi internet pojede?

Doba připojení k internetu od podpisu smlouvy se pohybuje nejčastěji v rozmezí 1–3 pracovních dnů.

Poradíme vám   Dnes: 8.00—15.00 hod.

 +420 575 575 777      osobni@avonet.cz

Máme se vám ozvat?

Používáme soubory cookies

Soubory cookies využíváme k analýze návštěvnosti, zapamatování preferencí a zlepšování použitelnosti webu. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Souhlasím".

Nastavení Souhlasím

Souhlas můžete i odmítnout.