Mobilní tarify pro každého
Volejte, SMSkujte a datujte v síti Laudatio od Erbia Mobile
Neomezené volání
Nabízíme minutové i neomezené tarify
Neomezené SMS
Ať SMSkujete moc nebo málo, vybere si každý
Internet furt
Data se nikdy nezastaví a vy pokračujete sníženou rychlostí
Neomezené volání v síti
volání do všech sítí 1,75 Kč
SMS do všech sítí 1,5 Kč
zdarma v sítí Laudatio
Ideální pro volání v rámci rodiny nebo firmy
49 Kč / měsíc
Laudatio 50
50 volných minut
50 volných SMS
3,5 GB + Internet furt
Ideální na každodenní použití, občasné sledování videí a sociální sítě
259 Kč / měsíc
Laudatio 150
150 volných minut
50 volných SMS
7,5 GB + Internet furt
Doporučujeme
Tarif pro ty, kteří hodně volají i datují
439 Kč / měsíc
Neomezený
Neomezené volání
Neomezené SMS
3,5 GB + Internet furt
Pokud chcete volat dlouhé hodiny bez omezení, toto je tarif pro vás
449 Kč / měsíc
Běžná cena bez slevy 525 Kč / měsíc
Máme se vám ozvat?
Všechny tarify
Ceník AVONET Mobil účinný od 1. 7. 2024
|
Laudatio 50 50 volných minut + 50 volných SMS |
Laudatio 150 150 volných minut + 50 volných SMS |
Neomezený neomezené volání i SMS |
---|---|---|---|
bez internetu | 99 Kč | - | - |
3,5 GB + Internet furt | 259 Kč | 299 Kč | 449 Kč |
7,5 GB + Internet furt | 389 Kč | 439 Kč | 549 Kč |
11 GB + Internet furt | 489 Kč | 539 Kč | 649 Kč |
17 GB + Internet furt | 549 Kč | 599 Kč | 749 Kč |
21 GB + Internet furt | 599 Kč | 649 Kč | 799 Kč |
Uvedené ceny jsou včetně DPH. Při zřízení služby může být požadována vratná kauce ve výši 1000 Kč.
Nejčastější dotazy k mobilním tarifům
Jak si objednat mobilní tarif?
Jednoduše odešlete nezávaznou poptávku nebo kontaktujte naše zákaznické centrum. S přechodem k nám vám rádi pomůžeme.
Pokud si nepožádáte o převod svého čísla, nové číslo vám přidělíme automaticky.
Je to opravdu neomezené?
Neomezené volání dáváme na čísla, která začínají 2,3,4,5,6,7 a 91. Volání na čísla začínající 1 a 8 kromě 800 a 9 je za peníze.
Neomezené SMS doručujeme zdarma na čísla, která začínají 2,3,4,5,6,7.
Volání je účtováno v režimu 60+1
Můžu tarif změnit?
Ano. V případě, že vám zvolený tarif nevyhovuje, lze ho 1× měsíčně změnit na jakýkoliv jiný z naší nabídky.
Mohu využít eSIM?
Je nám líto, ale eSIM nepodporujeme. Všechny naše SIM karty jsou ve formátu 3v1, a lze je vložit do libovolného telefonu ať se jedná o formát Standard, Micro, nebo Nano.
Mohu si přenést svoje číslo?
Samozřejmě. K převodu potřebujete kód OKU, nebo ČVOP. Pokud chcete převést vaše stávající číslo, přidejte ho do poznámky v poptávkovém formuláři.
Pokud si nepožádáte o převod svého čísla, nové číslo vám přidělíme automaticky.
Jsou mobilní tarify bez závazku?
Všechny naše tarify pro domácnosti jsou bez závazků. Vaše číslo si můžete kdykoliv přenést jinam a to obratem.
Jak je to s roamingem a voláním do zahraničí?
Roaming pro Evropskou Unii, Norsko, Lichtenštejnsko a Velkou Británii a Island Vám zapneme automaticky a budete za něj platit jako když jste jako doma, takže voláte a SMSkujete podle svého tarifu. Objem dat máte stejný. V tarifu Internet furt můžete využít maximálně 20 GB.
Ceny pro zbytek světa najdete a ceny za volání do ciziny naleznete v ceníku na stránce Ceníky a dokumenty.
Jaká je rychlost internetu v tarifu?
Naše tarify poskytují maximální dostupnou rychlost, kterou Váš telefon umí, což je u LTE 300 Mb/s a v případě tarifů s datovými balíčky nad 9 GB pak dokonce 5G 500 Mb/s.
Po vyčerpání limitu vám automaticky zadarmo zapneme Internet furt s rychlostí 256/64 kbit/s, takže vám dál pojede Messenger, WhatsApp, Internetové bankovnictví, navigace nebo mapy. Pustíte si hudbu ze Spotify a Apple Music, a budete si moc dále prohlížet Facebook a mobilní verze webových stránek. Co vám na internetu furt určitě nepůjde, je streamované video.
Jak si zase můžu zrychlit internet?
To bohužel nemůžete. Doporučujeme proto zvolit tarif s větším objemem dat.
Co se bude dít po odeslání poptávky?
Pokud zákazník rovnou sám odešle poptávku, ozve se mu na vyplněný telefon pracovník zákaznického centra, aby se ujistil, že si zákazník vybral vhodnou službu a má všechny potřebné informace. Pokud je vše OK, zákaznické centrum zpracuje objednávku a zajistí odeslání.
Pokud zákazník nejdříve volá, pracovník zákaznického centra s ním vyplní poptávku po telefonu a obratem zpracuje objednávku a zajistí odeslání.
Pro vaše bezpečí si SIM s novým číslem aktivujete sami po doručení až jí budete mít v ruce. Cenu paušálu vám zkrátíme podle toho kdy jí aktivujete, takže se nemusíte bát. Pokud si vyberete přenos čísla, tak se SIM sama aktivuje k datumu přenosu o kterém Vám dáme 4 dny předem vědět.