- Nacházíte se zde:
- Podpora
- Ceníky a smlouvy
Nabídku služeb na vaší adrese získáte po ověření dostupnosti na www.avonet.cz
Všeobecné podmínky služeb elektronických komunikací
Všeobecné podmínky účinné od 1. 3. 2018
Ceníky a produktové listy pro domácnosti
Ceník AVONET Internet pro domácnosti účinný od 1. 2. 2018
Ceník AVONET Televize pro domácnosti platný od 2. 1. 2018
Ceník AVONET Telefon platný od 8. 2. 2014
Ceník servisních služeb a hardwaru pro domácnosti platný od 1. 9. 2017
Ceník doplňkových služeb účinný od 1. 2. 2018
Produktový list Pojištění internetových rizik AVONET Family
Smlouvy o poskytování služeb elektronických komunikací
Smlouva o poskytování služeb elektronických komunikací
Ostatní dokumenty
Reklamační protokol (pro zboží)
Reklamační protokol (pro služby)
Odstoupení od smlouvy (uzavřené distančním způsobem nebo mimo obchodní prostory)
Zákonná oznámení
Pravidla při poskytování služeb přístupu k internetu účinná od 1. 2. 2018
Podporovaná rozhraní pro připojení přístrojů do veřejné komunikační sítě AVONET s.r.o.
Podmínky přenositelnosti telefonních čísel
Seznam zařízení schválených poskytovatelem
Postup uzavření smlouvy elektronickou formou
Účastník, který je spotřebitelem, má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu ze smlouvy o poskytování služeb či jiné uzavřené smlouvy. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je pro oblast služeb elektronických komunikací Český telekomunikační úřad (www.ctu.cz), pro oblast ostatních poskytovaných služeb (např. nájem a výpůjčka zařízení) a pro případ prodeje zařízení je tímto subjektem Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).
Oznámeni EET: Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.