Ceníky a smlouvy

Nabídku služeb na vaší adrese získáte po ověření dostupnosti na www.avonet.cz

Všeobecné podmínky

Všeobecné podmínky účinné od 1. 4. 2020

Pravidla při poskytování služeb přístupu k internetu účinná od 1. 4. 2020

Prohlášení o ochraně osobních, provozních a lokalizačních údajů společnosti AVONET, s.r.o.

Ceníky a produktové listy

Ceník AVONET Internet pro domácnosti účinný od 1. 9. 2019

Ceník AVONET Televize pro domácnosti účinný od 1. 2. 2020

Ceník AVONET Telefon platný od 27. 2. 2020

Ceník doplňkových služeb účinný od 1. 11. 2019

Ceník servisních služeb a hardwaru účinný od 1. 4. 2020

Ceník zvýšené úrovně servisní podpory (SLA) účinný od 1. 8. 2018

Smlouva o poskytování služeb elektronických komunikací

Smlouva o poskytování služeb elektronických komunikací

Ostatní dokumenty

Žádost o změnu smlouvy

Žádost subjektu údajů na uplatnění práv na ochranu osobních údajů

Reklamační protokol (pro zboží)

Reklamační protokol (pro služby)

Výpověď smlouvy

Odstoupení od smlouvy (uzavřené distančním způsobem nebo mimo obchodní prostory)

Zákonná oznámení

Podporovaná rozhraní pro připojení přístrojů do veřejné komunikační sítě AVONET s.r.o.

Podmínky přenositelnosti telefonních čísel účinné od 1. 4. 2020

Seznam zařízení schválených poskytovatelem

Postup uzavření smlouvy elektronickou formou

Účastník, který je spotřebitelem, má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu ze smlouvy o poskytování služeb či jiné uzavřené smlouvy. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je pro oblast služeb elektronických komunikací Český telekomunikační úřad (www.ctu.cz), pro oblast ostatních poskytovaných služeb (např. nájem a výpůjčka zařízení) a pro případ prodeje zařízení je tímto subjektem Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

Oznámeni EET: Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

Co můžeme zlepšit?

  

Antispam