Referentka zákaznického centra (m/ž)

Jsme AVONET, největší nezávislý regionální poskytovatel internetových služeb ve Zlínském kraji s 29letou historií. Rosteme, inovujeme a rozšiřujeme náš tým.

Máte zkušenosti s prodejem po telefonu a rádi komunikujete se zákazníky? Láká Vás práce, kde budete každý den v kontaktu s lidmi? U nás budete mluvit se zákazníky z řad domácností, zjišťovat jejich potřeby, nabízet telekomunikační služby a zajišťovat jejich zřízení tak, aby byli spokojeni. Hledáme kandidáta, který je orientovaný na zákazníka, má chuť do práce a dokáže věci dotahovat.


Nástup: možný ihned

Pozice je vhodná i pro absolventy.

Proč se přidat k AVONETu

  • motivující finanční ohodnocení dle výsledků 30 000 – 40 000 Kč/měsíc
  • důležitá pozice s reálným vlivem na obchodní výsledky a zákaznickou zkušenost
  • úvodní zaškolení do telekomunikačních služeb, vzdělávání v perspektivním oboru
  • přátelská firemní kultura a prostor pro vlastní nápady a inovace
  • široké zaměstnanecké benefity: stravenkový paušál, Sick Days, příspěvek na zdraví/sport/kulturu, penzijní a životní pojištění, nadstandardní domácí internet
  • moderní klimatizovaná nekuřácká kancelář v centru Zlína, kvalitní káva
  • zázemí stabilní technologické firmy s dlouhodobou vizí

Co budete dělat

  • telefonicky i osobně komunikovat se zákazníky a aktivně zjišťovat jejich potřeby
  • vyřizovat obchodní požadavky stávajících i nových zákazníků
  • nabízet telekomunikační služby a zajišťovat jejich zřízení, hlavně internet, IPTV a mobilní tarify
  • spolupracovat s obchodním týmem na zlepšování zákaznické zkušenosti

Co očekáváme

  • srozumitelný a příjemný mluvený projev
  • dobré komunikační a prezentační dovednosti
  • znalost češtiny – mluvená i psaná forma
  • znalost netikety a pravidel telefonování
  • přátelskou a proklientsky orientovanou osobnost (úsměv, empatie, snaha pomoci, aktivní přístup)
  • znalost práce na PC
  • ochotu učit se novým věcem
  • bezúhonnost (výpis z rejstříku trestů)

Výhodou

  • praxe v zákaznickém servisu
  • zkušenosti v telemarketingu nebo telesales
  • znalost internetových služeb
  • znalost anglického jazyka


Našim cílem je být dlouhodobě lídrem na místním internetovém trhu. Pojďte na tom pracovat s námi!

Kontaktujte nás

Máte-li zájem o nabízenou práci, zašlete nám na adresu kariera@avonet.cz:

  • strukturovaný životopis s vaší fotografií
  • motivační dopis s uvedením požadované pozice a vaší motivace pro práci u naší společnosti

Do výběrového řízení vás můžeme zařadit jen při splnění výše uvedených podmínek. Děkujeme.

 

Nenašli jste, co jste hledali?

Svůj životopis s průvodním dopisem nám můžete poslat kdykoliv.
I když nemáme vypsanou žádnou vhodnou pozici, ozveme se vám hned, jakmile se nějaká objeví.

Odeslat životopis