Asistent/ka péče o zákazníka

Rádi komunikujete, nebojíte se telefonovat a máte zkušenost i s prodejem? Pak hledáme právě vás. A co budete dělat? Především mluvit s našimi zákazníky. Analyzovat jejich potřeby a optimalizovat nastavení služeb tak, aby byli spokojeni. Řešit požadavky a administrativu spojenou s hovory a sem tam navolat nějakou schůzku. Očekáváme zákaznicky orientovaného kandidáta s chutí do práce!

Nástup: možný ihned

Požadujeme

  • srozumitelný a příjemný mluvený projev bez vad řeči
  • znalost ČJ – mluvená i psaná forma
  • znalost netikety a pravidel telefonování
  • přátelská a proklientsky orientovaná osobnost (úsměv, vysoká empatie, snaha pomoci, aktivní péče)
  • znalost internetových služeb a práce na PC
  • ochota učit se novým věcem

Uvítáme

  • praxi v zákaznickém servisu
  • zkušenosti v telemarketingu nebo telesales výhodou
  • znalost anglického jazyka

Nabízíme

  • variabilní pracovní dobu
  • lze i práci na zkrácený úvazek
  • zaškolení a kariérní růst, po zaškolení lze práci provádět z domu - home office
  • motivující finanční ohodnocení dle pracovních výsledků
  • zaměstnanecké benefity (stravenky, Sick Days, příspěvek na rekreaci, zdraví, sport a kulturu, zvýhodněné zaměstnanecké tarify mobilního volání)
  • klimatizované kanceláře
  • atraktivní nekuřácké pracovní prostředí v centru Zlína

Našim cílem je být dlouhodobě lídrem na místním internetovém trhu. Pojďte na tom pracovat s námi!

Kontaktujte nás

Máte-li zájem o nabízenou práci, zašlete nám na adresu kariera@avonet.cz:

  • strukturovaný životopis s vaší fotografií
  • motivační dopis s uvedením požadované pozice a vaší motivace pro práci u naší společnosti

Do výběrového řízení vás můžeme zařadit jen při splnění výše uvedených podmínek. Děkujeme.

 

Nenašli jste, co jste hledali?

Svůj životopis s průvodním dopisem nám můžete poslat kdykoliv.
I když nemáme vypsanou žádnou vhodnou pozici, ozveme se vám hned, jakmile se nějaká objeví.

Odeslat životopis