Asistent/ka péče o zákazníka - telefonista/ka

Rádi komunikujete a máte bohaté zkušenosti s prací v call centru? Pak hledáme právě vás. A co budete dělat? Především aktivně volat našim stávajícím zákazníkům. Analyzovat jejich potřeby a optimalizovat nastavení služeb tak, aby byli maximálně spokojeni. Řešit požadavky a administrativu spojenou s hovory a sem tam navolat nějakou schůzku pro obchodní oddělení. Očekáváme samostatného a zákaznicky orientovaného kandidáta s chutí do práce!

Místo výkonu práce: Zlín
Nástup možný ihned

Požadujeme

  • srozumitelný a příjemný mluvený projev bez vad řeči
  • zkušenost s prací v call centru
  • znalost ČJ – mluvená i psaná forma
  • znalost netikety a pravidel telefonování
  • přátelská a proklientsky orientovaná osobnost (úsměv, vysoká empatie, snaha pomoci, aktivní péče)
  • znalost internetových služeb a práce na PC
  • ochota učit se novým věcem

Uvítáme

  • praxi v telekomunikacích
  • znalost anglického jazyka

Nabízíme

  • variabilní pracovní dobu
  • lze i práci na zkrácený úvazek
  • zaškolení a kariérní růst, po zaškolení lze práci provádět z domu - home office
  • motivující finanční ohodnocení dle pracovních výsledků
  • zaměstnanecké benefity (stravenky, Sick Days, příspěvek na rekreaci, zdraví, sport a kulturu, zvýhodněné zaměstnanecké tarify mobilního volání)
  • klimatizované kanceláře
  • atraktivní nekuřácké pracovní prostředí v centru Zlína

 

Naším cílem je být dlouhodobě lídrem na místním internetovém trhu. Chcete na tom pracovat s námi?

Kontaktujte nás

Máte-li zájem o nabízenou práci, zašlete nám na adresu kariera@avonet.cz:

  • strukturovaný životopis s vaší fotografií
  • motivační dopis s uvedením požadované pozice a vaší motivace pro práci u naší společnosti

Do výběrového řízení vás můžeme zařadit jen při splnění výše uvedených podmínek. Děkujeme.