Obchodní asistentka

Budete vyřizovat požadavky firemních zákazníků a asistovat obchodním reprezentantům při zřizování služeb a evidenci dokumentů.

Místo výkonu práce: Zlín
Nástup možný ihned

Požadujeme

  • praxi na administrativní pozici (nebo obchodní)
  • dobré komunikační schopnosti
  • samostatnost a spolehlivost
  • dobrá znalost práce na PC, vyhledávání na internetu

Uvítáme

  • praxe v telekomunikacích výhodou

Nabízíme

  • pružnou pracovní dobu
  • motivující finanční ohodnocení dle pracovních výsledků
  • zaměstnanecké benefity (stravenky, Sick Days, příspěvek na rekreaci, zdraví, sport a kulturu, penzijní a životní pojištění, nadstandardní domácí připojení k internetu)
  • mladý kolektiv a atraktivní nekuřácké pracovní prostředí v centru Zlína

 

Našim cílem je být dlouhodobě lídrem na místním internetovém trhu. Chcete na tom pracovat s námi?

Kontaktujte nás

Máte-li zájem o nabízenou práci, zašlete nám na adresu kariera@avonet.cz:

  • strukturovaný životopis s vaší fotografií
  • motivační dopis s uvedením požadované pozice a vaší motivace pro práci u naší společnosti

Do výběrového řízení vás můžeme zařadit jen při splnění výše uvedených podmínek. Děkujeme.