Novinky

Upozornění: Do odvolání uzavíráme pro veřejnost naše zákaznické centrum ve Zlíně

Seznamte se prosím s nutným opatřením pro zamezení šíření právě probíhající pandemie koronaviru.


Vážený zákazníci,

Vzhledem k současné situaci ohledně šíření koronaviru a v souvislosti s vyhlášením nouzového stavu bude naše zákaznické centrum v místě Kvítková 4323 Zlín 760 01 od pondělí 16. 03. 2020 pro veřejnost uzavřeno. Platby za naše služby řešte prosím bezhotovostně. Pokud nás budete potřebovat nutně navštívit například z důvodu výměny či poruchy zařízení, domluvte si prosím schůzku předem telefonicky nebo emailem.

Naše zákaznická péče pokračuje v maximální kvalitě i v těchto těžkých dnech. Většinu z toho, co budete potřebovat, vyřešíte sami v moderním zákaznickém kontě. V kontu najdete detailní přehled o svých službách u Avonetu, vyúčtování a přehled plateb, elektronickou evidenci dokumentů vztahujících se k vaší smlouvě, akční nabídky pouze pro naše zákazníky, změny smluvních podmínek apod. Tyto informace získáte kdykoli a kdekoli je budete potřebovat, stačí se přihlásit.

Pro více informací nám můžete i nadéle volat a psát emaily.

Telefonicky na čísle 575 575 777 a na emailu osobni@avonet.cz Vám bude naše zákaznické centrum k dispozici v upravené době:

Po-Út 8.00-17.30 hod
St-Čt 8.00-16.30 hod
Pá 8.00-12.00 hod

Naše technická podpora Vám zůstává k dispozici na telefonu 577 211 214 a na emailu podpora@avonet.cz v nezměněných časech:

Po-Pá 7.00-19.00 hod
So-Ne 9.00-17.00 hod

Děkujeme za pochopení