Novinky

S řešením vašich požadavků po pracovní době nám nově pomáhá hlasový bot

Po pracovní době technické podpory se nově dovoláte našemu novému robotickému pomocníkovi. Nemusíte se jej bát, je hodný a pomůže výrazně urychlit vyřešení vašeho požadavku.


Každý den se můžete dovolat živému pracovníkovi naší technické podpory v čase 7.00–20.00 hod a během víkendů v čase 9.00–17.00 hod. Mimo tuto pracovní dobu se nově dovoláte našemu hlasovému botovi, který pomocí několika jednoduchých otázek dokáže identifikovat vaši přípojku, zaznamenat váš požadavek a připravit jej pracovníkovi technické podpory k řešení. Ten se potom nemusí zdržovat zpětným voláním a může se ihned pustit do práce. 

Díky této novince zvládneme za den odbavit více požadavků a zkrátit dobu jejich řešení!

#internetnasbavi

 

Používáme soubory cookies

Soubory cookies využíváme k analýze návštěvnosti, zapamatování preferencí a zlepšování použitelnosti webu. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Souhlasím".

Nastavení Souhlasím

Souhlas můžete také odmítnout.