Novinky

Nové AVONET konto je na světě

Pro naše zákazníky jsme spustili přepracované zákaznické konto, které zvedá kvalitu zákaznické péče na zcela novou úroveň.


Ambicí nového zákaznického konta je usnadnit uživatelům přístup k důležitým informacím o poskytovaných službách a podporovat naši vzájemnou komunikaci. 

V kontu najdete detailní přehled o svých službách u Avonetu, vyúčtování a přehled plateb, elektronickou evidenci dokumentů vztahujících se k vaší smlouvě, akční nabídky pouze pro naše zákazníky, změny smluvních podmínek apod. Tyto informace získáte kdykoli a kdekoli je budete potřebovat, stačí se přihlásit.

Přes konto nám můžete jednoduše zasílat své požadavky a dotazy ke službám. Zrychluje se tak celý proces komunikace a řešení vašich požadavků. Na zákaznickém kontu nadále pracujeme a vylepšujeme jej.

Pozvánku do zákaznického konta zasíláme zákazníkům na email spolu s intrukcemi pro nastavení nového přístupového hesla.

Pokud jste pozvánku do konta v emailové schránce nenašli, volejte 575 575 575 nebo mailujte na adresu osobni@avonet.cz.

 

 

Používáme soubory cookies

Soubory cookies využíváme k analýze návštěvnosti, zapamatování preferencí a zlepšování použitelnosti webu. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Souhlasím".

Nastavení Souhlasím

Souhlas můžete i odmítnout.