1. 3. 2021
Zákaznické centrum zůstává od 1.3. zcela uzavřeno pro veřejnost
Vzhledem k nařízení vlády a novým přísným opatřením, které platí od 1.3., vás prosíme abyste v případě potřeby maximálně využívali naší online a telefonické podpory a vyvarovali se osobním kontaktům s našimi pracovníky.
Děkujeme, že chráníte své i naše zdraví.
Vážený zákazníci,
rádi bychom vám připomněli, že naše zákaznické centrum v místě Kvítková 4323 Zlín 760 01 je pro veřejnost do odvolání uzavřeno.
Platby za naše služby řešte prosím bezhotovostně. Vystavená vyúčtování, přijaté platby a další důležité informace naleznete po přihlášení svým účtem v zákaznickém kontě.
Pro vrácení či výměnu routerů nebo jiných zařízení prosím využijte poštu a zašlete nám je na naši adresu Kvítková 4323 Zlín 760 01.
Naše zákaznická péče dále pokračuje v maximální kvalitě na telefonu a online
Zákaznické centrum (domácnosti)
575 575 777 | osobni@avonet.cz
v upraveném čase Po-Pá 8.00-16.30 hod
Obchodní oddělení (firmy)
575 575 001 | firemni@avonet.cz
v nezměněných časech Po–Pá 8.00–16.00 hod.
Technická podpora
577 211 214 | podpora@avonet.cz
v nezměněných časech:
Po-Pá 7.00-19.00 hod
So-Ne 9.00-17.00 hod
Naši montážní technici dodržují přísná hygienická opatření a nadále zřizují služby v domuvených termínech.
Pokud s námi potřebujete řešit nějakou neodkladnou záležitost osobně, je nutné si předem telefonicky sjednat schůzku. Bez předem sjednané schůzky vám nebude vstup do prostor zákaznického centra umožněn.
Děkujeme za pochopení