Novinky

Zákaznické centrum zůstává od 1.3. zcela uzavřeno pro veřejnost

Vzhledem k nařízení vlády a novým přísným opatřením, které platí od 1.3., vás prosíme abyste v případě potřeby maximálně využívali naší online a telefonické podpory a vyvarovali se osobním kontaktům s našimi pracovníky.
Děkujeme, že chráníte své i naše zdraví.


Vážený zákazníci,

rádi bychom vám připomněli, že naše zákaznické centrum v místě Kvítková 4323 Zlín 760 01 je pro veřejnost do odvolání uzavřeno

Platby za naše služby řešte prosím bezhotovostně. Vystavená vyúčtování, přijaté platby a další důležité informace naleznete po přihlášení svým účtem v zákaznickém kontě.
Pro vrácení či výměnu routerů nebo jiných zařízení prosím využijte poštu a zašlete nám je na naši adresu Kvítková 4323 Zlín 760 01.

Naše zákaznická péče dále pokračuje v maximální kvalitě na telefonu a online

Zákaznické centrum (domácnosti)
575 575 777 | osobni@avonet.cz
v upraveném čase Po-Pá 8.00-16.30 hod

Obchodní oddělení (firmy)
575 575 001 | firemni@avonet.cz
v nezměněných časech Po–Pá 8.00–16.00 hod.

Technická podpora
577 211 214 | podpora@avonet.cz
v nezměněných časech:
Po-Pá 7.00-19.00 hod
So-Ne 9.00-17.00 hod

Naši montážní technici dodržují přísná hygienická opatření a nadále zřizují služby v domuvených termínech.

Pokud s námi potřebujete řešit nějakou neodkladnou záležitost osobně, je nutné si předem telefonicky sjednat schůzku. Bez předem sjednané schůzky vám nebude vstup do prostor zákaznického centra umožněn.

Děkujeme za pochopení

 

Používáme soubory cookies

Soubory cookies využíváme k analýze návštěvnosti, zapamatování preferencí a zlepšování použitelnosti webu. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Souhlasím".

Nastavení Souhlasím

Souhlas můžete i odmítnout.