20. 5. 2021
Jak jsme využili pandemie ke zlepšení našich služeb
Díky tomu, že jsme včas zavedli hygienická opatření, jsme celý rok pracovali s minimálním omezením. Náš tým je po celou dobu pandemie k dispozici a máme tak prostor vylepšovat a modernizovat naši síť, interní systémy a procesy, abychom vám současnou situaci co nejvíce ulehčili.
Nasadili jsme chytré řízení celé naší sítě a posílili jsme propoj v Praze
Nyní dokážeme vhodně a včas reagovat na nečekané výkyvy v síti, abychom udrželi její stabilitu a propustnost. Díky našemu chytrému monitoringu sítě si můžete sami zkontrolovat fungování vaší přípojky a podívat se na detailní grafy a statistiky vašeho připojení (download, upload, latence, ping). Naše technická podpora také sleduje tyto statistiky a s jejich pomocí dokáže rychle identifikovat případný problém. V zákaznické sekci AVONET konto pod nadpisem grafy u vaší přípojky naleznete tři ikony, které po rozkliknutí zobrazí:
- detailní graf přenosu dat v posledních 5 minutách
- graf přenosu dat až 30 dní zpětně
- graf objemu přenesených dat po měsících
Přidali jsme praktické funkce do AVONET konta
Do zákaznické sekce konto.avonet.cz přidáváme stále nové praktické funkce. Následující 3 vychytávky jste si zatím oblíbili nejvíce:
1) Online platby pomocí tlačítka PayU
Zaplatit za naše služby můžete rychle a jednoduše online pomocí platební karty nebo virtuální peněženky Google Pay. Podrobnosti k této funkci jsme pro vás připravili v samostatné aktualitě.
2) Dočasné vypnutí internetu
Potřebujete děti dostat od počítače a mobilu? Vaši internetovou přípojku můžete dočasně vypnout pomocí tlačítka, které naleznete v sekci Moje služby po rozkliknutí názvu vaší linky. I po dočasném vypnutí internetu se stále budete moci připojit do AVONET konta pro opětovné zapnutí. Tuto funkci můžete využít i mimo domov, stačí se odkudkoli přihlásit do AVONET konta.
3) Komunikace s naším zákaznickým centrem
Zákaznické centrum je zatím stále pro osobní návštěvy uzavřeno, ale vaše požadavky a odpovědi na vaše dotazy stále vyřizujeme prostřednictvím emailu a telefonu. Napsat nám můžete také jednoduše přímo z AVONET konta v sekci Komunikace. Díky takto odeslané zprávě a zvolenému předmětu se váš dotaz dostane rychleji k zodpovědnému pracovníkovi, který ihned ví, o jakou službu se jedná a rád vám pomůže.