Internet pro Pozlovice a okolí

Získejte připojení rychlostí až 150 Mb/s a moderní televizi


Ověřit dostupnost 575 575 777

575 575 777

Opravdu rychlý internet
Pokrytí internetem 99 % ČR

Ověřte si, jaké služby doma můžete mít



Orientační nabídka služeb na adrese


Poslat na email Změnit adresu


Čekejte prosím, ověřuji dostupnost pevného internetu

Internet Sprint

Internet Sprint

Kabelový internet

Bezdrátový internet

Pevný internet Optical

Pevný internet DSL

Pevný internet LTE

Uvedené ceny jsou včetně DPH.

Při uzavření smlouvy minimálně na 12 měsíců poskytujeme slevu na aktivační poplatek. Při nedodržení smluvního úvazku bude sleva doúčtována.

Podrobné vysvětlení garancí rychlostí najdete v dokumentu Pravidla při poskytování služeb přístupu k internetu v sekci Ceníky a smlouvy.

Poradíme vám   Dnes: 8.00—15.00 hod.

 +420 575 575 777      osobni@avonet.cz

Máme se vám ozvat?

Nejčastější dotazy ke kabelovému internetu

Co je kabelový internet?

Kabelový internet využívá kabelových rozvodů, které jsou již v obci historicky nainstalovány a využívali se pro vysílání kabelové televize. V minulích letech jsme provedli modernizaci CMTS (Cable modem termination system) zařízení, díky které jsme celou kabelovou síť přepojili na standard DOCSIS 3. To nám umožńuje na kabelové síti dosahovat velmi vysokých rychlostí až 150 Mb/s.

Proč si vybrat kabelový internet?

Výhodou je, že kabely již máte z minulosti v domě nainstalované. Většinou tedy není nutné vrtat a kabeláž znovu natahovat. Na rozdíl od bezdrátového připojení nepodléhá kabelový internet negativním vlivům počasí a vyniká velmi nízkou odezvou, což ocení především hráči akčních online her. V bytě se pak k modemu s WiFi můžete připojit i bezdrátově např. vaším telefonem či notebookem.

Kolik budu platit?

Cena, kterou vidíte u tarifů, je konečná a není podmíněná žádnou minimální dobou tvrání smlouvy. Faktury za služby vám budeme zasílat měsíčně.

Na jak dlouho se musím uvázat?

Nemusíte! Hrajeme fair-play a všechny naše služby zřizujeme na dobu neurčitou – bez úvazku.

Co vše budu muset zaplatit?

Kromě našich služeb neplatíte žádné skryté ani jiné pravidelné poplatky. Při zřízení služby je vybírán jednorázový poplatek za aktivaci služby technikem. Výše poplatku je závislá na zvoleném tarifu.

Pro bezproblémové připojení vašich zařízení (počítač, mobil, televize) k internetu budete potřebovat kabelový modem a WiFi router. Modem vám dodáme do výpůjčky zdarma jako součást aktivace linky. Jíž předkonfigurovaný router pro správnou funkčnost služby od nás můžete mít za 1 290 Kč.

Jak si mám vybrat tarif internetu?

Kabel mini

Tarif je určen pro malou nenáročnou domácnost, kde se najednou nepřipojuje více uživatelů či zařízení.

Kabel aktiv

Většina domácností preferuje tarif Kabel aktiv, který je vhodný pro připojení více zařízení a uživatelů současně včetně sledování televize přes internet.

Kabel extra

Je vhodný pro náročnější uživatele, kteří zkrátka nechtějí při používání internetu na nic čekat a stahují velké objemy dat.

Kabel ultra

Pokud chcete mít to nejlepší a využívat rychlosti stahování opravdu na maximum, zvolte si tarif Kabel ultra a budete spokojeni.

S výběrem vhodného tarifu dle vašich potřeb vám rádi poradí naši kolegové ze zákaznického centra.

Jak rychle mi internet skutečně pojede?

Vysvětlení garancí rychlostí ve smyslu nařízení EU č. 2015/2120 najdete v dokumentu Pravidla při poskytování služeb přístupu k internetu v sekci Ceníky a smlouvy.

Co se bude dít po odeslání poptávky?

Pokud zákazník rovnou sám odešle poptávku, ozve se mu na vyplněný telefon pracovník zákaznického centra, aby se ujistil, že si zákazník vybral vhodnou službu a má všechny potřebné informace. Pokud je vše OK, zákaznické centrum zpracuje smlouvu a objednávku a po podpisu ji předá ke zřízení.

Pokud zákazník nejdříve volá, pracovník zákaznického centra s ním vyplní poptávku po telefonu a obratem zpracuje objednávku a smlouvu, kterou následně po podpisu předává ke zřízení.

Smlouvu k podpisu vám zašleme do mailu a můžete ji podepsat na počítači nebo na mobilním telefonu či tabletu. Podpis vám zabere pouze pár minut.

Po předání objednávky ke zřízení bude zákazníka kontaktovat náš dispečink ohledně možného termínu instalace. Kabelový internet běžně zřizujeme do 2 až 5 dnů.

Jak probíhá připojení?

Na adresu připojení vyšleme techniky, aby ověřili dostupnost a stav kabelové sítě. Po ověření nainstalujeme kabelový modem, který dostanete do zápůjčky zdarma v ceně aktivace. Za modem se následně připojí váš domácí router, ke kterému budete připojovat všechna zařízení ve vaší domácnosti.

Potřebuji nějaké zařízení?

Pokud chcete připojovat svá zařízení bezdrátově pomocí domácí WiFi sítě, pak je potřeba WiFi router. Ten si od nás můžete zakoupit nebo pronajmout. Případně můžete použít i vlastní zařízení. Abychom však dokázali službu poskytnout v nejlepší kvalitě, doporučujeme využít některé z námi nabízených zařízení.

Funguje internet hned po připojení?

Náš technik na místě zapojí vše potřebné včetně zařízení. Následně službu aktivuje, vyzkouší a rovnou zákazníkovi předvede, jak služba funguje. Služba je tedy funkční ihned po připojení.

Můžu si během trvání smlouvy změnit tarif?

V případě, že vám zvolený tarif nevyhovuje, můžete ho změnit. Přechod na vyšší tarif (zvýšení paušálu) je vždy bez dalších poplatků. Při přechodu na nižší tarif (snížení paušálu) je účtován manipulační poplatek dle platného ceníku. Provedení změny je možné nejdříve k 1. dni měsíce následujícího po měsíci, v němž byla žádost o změnu doručena.

Poradíme vám   Dnes: 8.00—15.00 hod.

 +420 575 575 777      osobni@avonet.cz

Máme se vám ozvat?

Používáme soubory cookies

Soubory cookies využíváme k analýze návštěvnosti, zapamatování preferencí a zlepšování použitelnosti webu. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Souhlasím".

Nastavení Souhlasím

Souhlas můžete i odmítnout.