K rychlému internetu nyní SledovaniTV na zkoušku 2 měsíce ZDARMA

Vyřešte přechod na DVB-T2 jednou provždy díky televizi přes internet.


Ověřit dostupnost 575 575 777

575 575 777

SledovaniTV na 2 měsíce ZDARMA

Předkonfigurovaný VDSL modem s WiFi

  • VDSL2/ADSL2+
  • 4× LAN 10/100
  • podpora priorizace IPTV (LAN 2)
  • podpora IPv6
  • WiFi 802.11n 2.4 GHz s externími anténami (2× 3 dBi)
  • pokročilý firewall, možnost individuální konfigurace
  • USB 3.0 port

Cena vč. konfigurace:

1 290 Kč s DPH

Nejčastější dotazy k našemu pevnému DSL internetu

Co je pevný DSL internet?

DSL (anglicky Digital Subscriber Line) je technologie, která umožňuje využít stávající účastnické telefonní vedení pro vysokorychlostní přenos dat. Pevný DSL internet je tedy připojení k internetu přes kabely pevné telefonní linky zakončené tzv. účastnickou zásuvkou, do které se připojí modem. Samotná telefonní linka nemusí být pro fungování internetu aktivní a proto se nemusíte být žádných dalších poplatků.

Ve většině domů i bytů jsou kabely z historických důvodů již zavedeny. V nových stavbách může být internet veden již i optickými kabely. Pokud si nejste jistí, jestli jsou u vás kabely dostupné či neporušené, kontaktujte nás. Zajistíme technika, který situaci na místě prověří a navrhne řešení.

Proč si vybrat DSL internet?

Výhodou DSL internetu je právě to, že jde o připojení domu či bytu přes kabely. Na rozdíl od bezdrátového připojení nepodléhá DSL internet negativním vlivům počasí a vyniká velmi nízkou odezvou, což ocení především hráči akčních online her. V bytě se pak k modemu s WiFi můžete připojit i bezdrátově např. vaším telefonem či notebookem.

Je DSL internet od Avonetu dostupný i u mne doma?

Dostupnost internetu včetně nabídky jednotlivých tarifů si můžete ověřit po zadání vaší adresy v našem ověřovači. Jednoduše začněte psát vaši adresu a poté ji vyberte z nabídky, které se vám zobrazí. Často stačí zadat město a číslo popisné

Kolik budu platit?

Cena, kterou vidíte u tarifů, je konečná a není podmíněná žádnou minimální dobou tvrání smlouvy. Faktury za služby vám budeme zasílat měsíčně zpětně.

Na jak dlouho se musím uvázat?

Nemusíte! Hrajeme fair-play a všechny naše služby zřizujeme na dobu neurčitou – bez úvazku.

Co vše budu muset zaplatit?

Kromě našich služeb neplatíte žádné skryté ani jiné pravidelné poplatky. Při zřízení služby je vybírán jednorázový poplatek 1 000 Kč za aktivaci služby technikem.

Pro bezproblémové připojení vašich zařízení (počítač, mobil, televize) k internetu budete potřebovat VDSL modem, případně router dle typu zakončení linky ve vašem domě. Jíž předkonfigurovaný modem nebo router pro správnou funkčnost služby od nás můžete mít za 1 290 Kč.

Jak si mám vybrat tarif internetu?

Tarif DSL mini je určen pro malou nenáročnou domácnost, kde se najednou nepřipojuje více uživatelů či zařízení.
Většina domácností preferuje tarif DSL aktiv, který je vhodný pro připojení více zařízení a uživatelů současně včetně sledování televize přes internet.
Pro náročnější uživatele, kteří zkrátka nechtějí při používání internetu na nic čekat a stahují velké objemy dat, je pak nejvhodnější tarif DSL extra.

S výběrem vhodného tarifu dle vašich potřeb vám rádi poradí naši kolegové ze zákaznického centra.

Jak rychle mi internet skutečně pojede?

Reálně dostupnou rychlost vám vždy změří technik na místě při aktivaci. Pokud bude z technologických důvodů technikem naměřená reálná rychlost výrazně nižší než deklarovaná ve smlouvě, máte možnost smlouvu bezplatně stornovat.

Podrobnější vysvětlení garancí rychlostí ve smyslu nařízení EU č. 2015/2120 najdete v dokumentu Pravidla při poskytování služeb přístupu k internetu v sekci Ceníky a smlouvy.

Co když mám DSL internet od jiného poskytovatele?

Od svého současného poskytovatele si vyžádejte kód pro ukončení služby (používá se zkratka KPU). Tento kód nám nahlaste buďto do poznámky v objednávce, nebo při komunikaci s pracovníkem zákaznického centra. Díky tomu bude přechod k nám plynulý a bez dočasné nefunkčnosti linky.

Co se bude dít po odeslání poptávky?

Po potvrzení vaší poptávky vám zašleme k podpisu smlouvu s domluvenými parametry. Podepsanou smlouvu je pak potřeba doručit zpět k nám buďto klasickou poštou nebo naskenovanou emailem.

Následně zadáme pokyn technikovi, který si s vámi domluví termín aktivace. Technik pak ověří funkčnost přípojky, změří dostupnou rychlost přímo u vás doma a službu vám zaktivuje.

Pokud jste si od nás zakoupili také VDSL modem nebo router, bude vám zaslán poštou na dobírku. Zařízení odesíláme co nejdříve, abyste ho měli k dispozici při aktivaci a technik vám ho mohl rovnou zapojit.

Budete u mě muset vrtat?

Nebudeme, využijeme kabely pevné linky, kterou již v bytě máte natažené. Výjimkou jsou případy, kdy budete mít zájem chybějící kabeláž do domu dovést, případně obnovit přetrhané kabely. Na dalším postupu se domluvíte s technikem.

Co když technik zjistí, že služba u mne nefunguje?

Pokud z jakéhokoliv důvodu nebude možné u vás službu aktivovat, smlouva se bezplatně stornuje. Nebude vám účtován ani výjezd technika. V případě, že jste již převzali náš modem na dobírku, můžete nám jej poslat zpět a peníze včetně poštovného vám budou vráceny.

Za jak dlouho mi internet pojede?

Doba připojení k internetu od podpisu smlouvy se pohybuje nejčastěji v rozmezí 1–3 pracovních dnů.

Pokrytí internetem 99 % ČR

Zjistěte, jaké služby doma můžete mít



Orientační nabídka služeb na adrese


Změnit adresu


Čekejte prosím, ověřuji dostupnost xDSL

Pro lokality s horší dostupností internetu nabízíme jako vhodnou alternativu pevné připojení přes LTE.

Uvedené ceny jsou včetně DPH.

Poradíme vám   Dnes: 8.00—15.00 hod.

 +420 575 575 777      osobni@avonet.cz

Máme se vám ozvat?

Antispam

  • Recepce společnosti Avonet