Blokace připojení k internetu

Blokace služeb probíhá automaticky a dochází k ní až po zaslání dvou urgencí emailem. V případě, že začnete využívat jiný kontaktní email, informujte nás co nejdříve o jeho změně nebo si ho změňte sami po přihlášení do zákaznického konta.

I po případné blokaci Vám umožníme zdarma několikrát nouzově aktivovat internetové připojení a uhradit tak dlužné částky pomocí elektronického bankovnictví.

Nouzovou aktivaci, máte-li ji k dispozici, provedete sami v zákaznickém kontu, kam budete přesměrováni po blokaci služeb. Berte ovšem na vědomí, že délka každého nouzového spojení je omezena na 24 hodin a po vyčerpání těchto spojení již bude aktivace internetu možná až po úhradě dlužných částek. Počet zbývajících nouzových aktivací, přehled všech vyúčtování, provedených plateb a částek k úhradě najdete vždy v zákaznickém kontu https://konto.avonet.cz.

Upozorňujeme, že faktura je považována za uhrazenou až v okamžiku připsání dlužné částky na náš účet. Údaje potřebné k platbě (účet, variabilní symbol a částka) jsou vždy uvedeny na fakturách nebo v zaslaných urgencích.

Pokud jste vyúčtování nebo urgence nedostali, zkontrolujte nejdříve složku nevyžádané pošty, kde budou faktury a urgence pravděpodobně uloženy. Doporučujeme přidat adresu fakturace.osobni@avonet.cz, fakturace.firemni@avonet.cz do seznamu schválených odesílatelů.

Pokud uplynuly více než 3 dny a platba stále není připsána na náš účet (můžete si sami ověřit v zákaznickém kontu), zašlete nám, prosím, doklad o platbě (číslo vašeho bankovního účtu, variabilní symbol, částku, datum platby - nejlépe kopii výpisu).

 

Za reaktivaci internetového připojení je dle ceníku účtován poplatek 500 Kč, v případě DSL služeb je reaktivační poplatek 1000 Kč.