- Nacházíte se zde:
- Podpora
- Úhrada služeb
- Blokace připojení k internetu
Blokace služeb probíhá automaticky a dochází k ní až po zaslání dvou urgencí emailem. V případě, že začnete využívat jiný kontaktní email, informujte nás co nejdříve o jeho změně nebo si ho změňte sami po přihlášení do zákaznického konta.
I po případné blokaci Vám umožníme zdarma několikrát nouzově aktivovat internetové připojení a uhradit tak dlužné částky pomocí elektronického bankovnictví.
Nouzovou aktivaci, máte-li ji k dispozici, provedete sami v zákaznickém kontu, kam budete přesměrováni po blokaci služeb. Berte ovšem na vědomí, že délka každého nouzového spojení je omezena na 24 hodin a po vyčerpání těchto spojení již bude aktivace internetu možná až po úhradě dlužných částek. Počet zbývajících nouzových aktivací, přehled všech vyúčtování, provedených plateb a částek k úhradě najdete vždy v zákaznickém kontu https://konto.avonet.cz.
Jak postupovat v případě blokace služeb
- využijte nouzovou aktivaci připojení po přihlášení do zákaznického konta
- proveďte okamžitou platbu na příslušný bankovní účet se správným variabilním symbolem
- o platbě nás informujte na telefonu 577 217 797 nebo emailem na adresu platby@avonet.cz (sdělte nám číslo vašeho bankovního účtu, variabilní symbol a částku)
Upozorňujeme, že faktura je považována za uhrazenou až v okamžiku připsání dlužné částky na náš účet. Údaje potřebné k platbě (účet, variabilní symbol a částka) jsou vždy uvedeny na fakturách nebo v zaslaných urgencích.
Pokud jste vyúčtování nebo urgence nedostali, zkontrolujte nejdříve složku nevyžádané pošty, kde budou faktury a urgence pravděpodobně uloženy. Doporučujeme přidat adresu fakturace.osobni@avonet.cz, fakturace.firemni@avonet.cz do seznamu schválených odesílatelů.
Pokud uplynuly více než 3 dny a platba stále není připsána na náš účet (můžete si sami ověřit v zákaznickém kontu), zašlete nám, prosím, doklad o platbě (číslo vašeho bankovního účtu, variabilní symbol, částku, datum platby - nejlépe kopii výpisu).
Jak se vyhnout blokaci služeb?
Včasnou úhradou služeb se vyhnete komplikacím a navíc od nás získáte nouzové aktivace pro mimořádnou situaci. Nejlepším řešením, jak mít jistotu, že nám bude platba doručena včas, je nastavení trvalého příkazu nebo povolení k inkasu.
Za reaktivaci internetového připojení je dle ceníku účtován poplatek 500 Kč, v případě DSL služeb je reaktivační poplatek 1000 Kč.
Potřebujete poradit?
Jsme online