- Nacházíte se zde:
- Podpora
- Úhrada služeb
Vyúčtování ceny za poskytnuté služby
- Faktury a případné urgence jsou zasílány vždy e-mailem dle platných Všeobecných podmínek služeb elektronických komunikací společnosti AVONET, s.r.o.
- Přehled vyúčtování (faktur) naleznete také v zákaznickém kontu.
- U měsíčních plateb jsou faktury vystavovány na začátku zúčtovacího období nebo zpětně za uplynulý měsíc.
- V případě předplatného (čtvrtletní, pololetní, roční), jsou faktury vystavovány vždy na začátku předplaceného období.
- Vybrané služby (domény, webhosting, reklama) na období delší než 6 měsíců fakturujeme formou proforma faktury na předplatné. Po jejím uhrazení vám bude do 15 dnů vystaven daňový doklad.
- Fakturu ve formátu PDF zobrazíte pomocí programu Adobe Acrobat Reader.
- Odesílání tištěné faktury poštou je zpoplatněno na 50 Kč / faktura
UPOZORNĚNÍ: Pokud jste vyúčtování nedostali v očekávaném termínu, zkontrolujte nejdříve složku nevyžádané pošty, kde budou faktury a urgence pravděpodobně uloženy. Případně zkontrolujte, zda nemáte e-mailovou schránku plnou.
Doporučujeme přidat adresu fakturace.osobni@avonet.cz, fakturace.firemni@avonet.cz do seznamu schválených odesílatelů.
Nastavení schválených odesílatelů
Způsoby úhrady faktur
Převodem |
OSOBNÍ | Fio banka FIREMNÍ | Fio banka VELKOOBCHOD | Fio banka variabilní symbol je vždy číslo faktury |
Trvalým příkazem | Jako variabilní symbol použijete číslo kterékoli vaší faktury (např. číslo poslední faktury), termín splatnosti je 15. den v měsíci. UPOZORNĚNÍ: Trvalý příkaz není možné použít, pokud se výše vaší faktury bude měsíčně měnit. |
Inkasem | Povolte nastavení inkasa ve vaší bance a nastavte limit pro platbu a frekvenci dle výše pravidelné faktury (raději s rezervou). UPOZORNĚNÍ: Potvrzení o nastavení inkasa v bance nám prosím zašlete e-mailem nebo poštou. |
PayU | Platební tlačítko PayU naleznete v zákaznickém AVONET kontu v sekci vyúčtování u neuhrazených faktur. Velkou výhodou platby přes PayU je, že platba probíhá okamžitě a po zaplacení získávají obě strany informaci, zda byla platba úspěšně zpracována. |
SIPO | Pokud chcete platit pomocí SIPO, je třeba nám sdělit vaše spojovací číslo a zaslat nám písemný Souhlas s inkasem SIPO. Výhodu prodloužené splatnosti při úhradě SIPO ztrácíte v případě, že nebude platba prostřednictvím SIPO provedena v termínu. |
Poštovní složenkou typu A | UPOZORNĚNÍ: Platba složenkou je pomalá, proto je nutné platit alespoň 4 dny před splatností faktury. Nepoužívejte složenku typu C. |
Hotově nebo platební kartou |
Kvítková 4323, Zlín (budova Jednoty) |
Blokace služeb
Blokace služeb probíhá automaticky a dochází k ní až po zaslání dvou urgencí emailem. Pro získání času na úhradu služeb pomocí elektronického bankovnictví Vám zdarma umožníme několik nouzových aktivací internetu i po blokaci služeb. Berte ovšem na vědomí, že délka nouzových spojení je omezena na 24 hodin a po vyčerpání těchto spojení již nebude aktivace internetu možná až do okamžiku úhrady. Nouzové aktivace můžete využít po přihlášení do zákaznického konta, na které budete po blokaci přesměrováni.
Pro usnadnění platby převodem naleznete níže odkazy na webové stránky bankovních ústavů, prostřednictvím kterých můžete bezpečně vstoupit do vašeho internetového bankovnictví.
Potřebujete poradit?
Jsme online