Řešení problémů se službou SledovaniTV

Nefunguje mi SledováníTV, co mám dělat?

V prvé řadě doporučujeme provést kontrolu funkčnosti připojení k internetu. Pokud internet funguje v pořádku, restartujte Vaše přijímací zařízení (set-top box nebo SmartTV - pokud používáte aplikaci). Ve většině případů služba po restartu korektně naběhne.

Mám aplikaci SledováníTV a na televizi vidím pouze šedou obrazovku.

S největší pravděpodobností se jedná o chybu v aplikaci. Řešením je aplikaci z televize odinstalovat a zase zpět nainstalovat skrze obchod s aplikacemi ve Vašem zařízení. Zařízení bude nutné pravděpodobně znovu spárovat 

Mám set-top box a SledováníTV mi píše některou z následujích chyb:

  • Error1
    Pokud Vám set-top box píše chybu error1, jedná se chybu fyzicky na přívodním ethernetovém kabelu do zařízení. Zkontrolujte, zda je kabel správně zapojen a dotlačen jak do set-top boxu tak to Vašeho routeru. Pokud se vše jeví v pořádku, nejspíše bude kabel vadný a je nutné jej vyměnit.
  • Error2
    Tato chyba značí problém s dostupností IP konektivity. Váš router nejspíše nefunguje správně a nepřiděluje set-top boxu IP adresu. Restartujte obě zařízení.
  • Error3
    Vyskytla se chyba ve firmwaru zařízení. Proveďte reset set-top boxu dle návodu. Zařízení se pokusí stáhnout aktuální firmware. V případě pokračující nefunkčnosti pokračujte podle reklamačního postupu.