Zjištení OKU

Díky OKU (ověřovací kód účastníka) dokážeme přenést vaše stávající služby bez nutnosti podávat výpověď tak, aby na sebe vše plynule navazovalo. Nezaplatíte tak ani o korunu více kvůli překrývání služeb.

Zjištení OKU Blesk Mobil

OKU naleznete v internetové samoobsluze BLESKmobil.cz na internetových stránkách samoobsluha.bleskmobil.cz/selfcare/ na kartě Osobní údaje pod volbou Zobrazit OKU kód ve spodní části karty.

Zjištění OKU Mobil.cz

OKU naleznete v internetové samoobsluze Mobil.cz na internetových stránkách samoobsluha.mobil.cz na kartě Přenést čislo pod volbou Chci odejít.

Zjištění OKU Kaktus

OKU snadno zjistíte v klentské sekci Moje služby na internetových stránkách www.mujkaktus.cz/moje-sluzby. Po přihlášení v menu v pravém horním rohu zvolte položku Nastavení. V pravé dolní části stránky Nastavení klikněte v položce Rozloučení s kaktusem na volbu Získat OKU.

Zjištění OKU Sazka Mobile

OKU naleznete v internetové samoobsluze SAZKAmobil na internetových stránkách samoobsluha.sazkamobil.cz na kartě Přenos čísla pod volbou Přenos od SAZKAmobilu.

Zjištění OKU Tesco Mobile

OKU si vyžádáte formou SMS v předepsaném tvaru s vaším PUK kódem. Přesný tvar SMS získáte v samoobsluze TESCO mobile na internetových stránkách samoobsluha.tescomobile.cz. Po přihlášení v dolní části levého menu zvolte položku Přenos čísla volbu Chci přenést číslo, která otevře chat. Do chatu napište “chci oku kód” a řiďte se instrukcemi v odpovědi chatbotu.

Zjištení OKU T-Mobile

OKU u T-Mobile zjistíte jednoduše ve vaší zákaznické sekci (Můj T-Mobile) na webu muj.t-mobile.cz. Po přihlášení najeďte na Moje smlouva a v sekci Přehled Účastnických smluv klikněte na Zobrazit ověřovací kód účastníka. OKU kód se vám zobrazí po zadání vašeho hesla pro komunikaci s T-Mobilem.
Alternativně můžete zavolat na linku +420 603603603

Zjištění OKU O2

Zákazníci s paušálem O2: OKU zjistíte v internetové samoobsluze Moje O2 na internetových stránkách moje.o2.cz. Po přihlášení klikněte na dlaždici s Vaším telefonním číslem a v kartě produktu sjeďte úplně dolů k odkazu Zobrazit ověřovací kód účastníka (OKU). OKU kód Vám bude zpřístupněn po zadání Vašeho administrátorského hesla.

Zákazníci s paušálem O2 Spolu: OKU zjistíte v internetové samoobsluze Moje O2 na internetových stránkách moje.o2.cz. Po přihlášení klikněte na dlaždici Moje služby > O2 Spolu. V seznamu služeb v tarifu rozklikněte číslo které přenášíte. V detailu služby sjeďte úplně na konec stránky k položce Zobrazit ověřovací kód účastníka (OKU). OKU kód Vám bude zpřístupněn po zadání Vašeho administrátorského hesla.

Zákazníci s předplacenou kartou: Pro získání OKU kontaktujte operátora telefonicky na čísle *11 nebo přes chat v online samoobsluze Moje O2. Po ověření prostřednictvím hovoru nebo PUK kódu Vám bude OKU zasláno formou sms.

Zjištění OKU u Vodafone

Tarifní zákazník: OKU zjistíte v internetové samoobsluze Můj Vodafone na internetových stránkách www.vodafone.cz/muj/prihlaseni. Po přihlášení úplně dolů v patičce klikněte Nastavení služeb > Služby. Sjeďte dolů na konec stránky k sekci Ostatní a zvolte Kódy pro přenos čísla > Vyřeším si sám > Zobrazit.

Předplacená karta: OKU zjistíte v internetové samoobsluze Můj Vodafone na internetových stránkách www.vodafone.cz/muj/prihlaseni. Po přihlášení úplně dolů v patičce klikněte na Nastavení služeb > Služby. Sjeďte dolů na konec stránky k sekci Ostatní a zvolte Kódy pro přenos čísla > Vyřeším si sám > Zobrazit.

 

 

Používáme soubory cookies

Soubory cookies využíváme k analýze návštěvnosti, zapamatování preferencí a zlepšování použitelnosti webu. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Souhlasím".

Nastavení Souhlasím

Souhlas můžete i odmítnout.